همایش رونمایی از استاندارد ملی سیستـم های کشف و اعـلام حریق ساختمان ها

 استاندارد ملی سیستم های کشف و اعلام حریق

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، مراسم رونمائی از استاندارد ملی سیستم های کشف و اعلام حریق برای ساختمان ها با حضور تعدادی ازمهندسان رشته برق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی برگزارشد.
مهران قاسم پور دبیر انجمن صنفی مهندسان برق استان در این مراسم گفت: تدوین استاندارد سیستم های کشف و اعلام حریق ساختمان ها به استناد بند یک ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد ایران در 300 صفحه و گذران هفت هزار ساعت توسط کارشناسان ارشد سازمان نظام مهندسی ، آتش نشانی و استاندارد در مشهد, تهران, قزوین، شیراز و اصفهان انجام شده است.
قاسم پور هدف از اجرای تدوین طرح ملی استاندارد سیستم های کشف و اعلام حریق ساختمان ها را پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه ناگوار در ارتباط با آتش سوزی ساختمان ها و کاستن از خطرات احتمالی آن دانست. وی تصریح کرد: استاندارد سازی لازم در زمینه نحوه به کارگیری و نصب و بهره برداری از این تجهیزات با همکاری سازمان های مربوطه به انجام رسیده است.
قاسم پور ادامه داد: برای نظارت بر به کار گیری صحیح این سیستم از این پس بازرسی های مربوطه به صورت دقیق توسط کارشناسان آموزش دیده و از طریق انجمن صنفی مهندسان برق خراسان رضوی انجام خواهد شد.
در پایان مراسم از مجریان طرح استاندارد ملی سیستم های کشف و اعلام حریق ساختمان ها تجلیل به عمل آمد.

 

پایان خبر/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;