هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۹۵ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است. هفته نامه تاسیسات نیوز جزو نخستین مجله های اینترنتی در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته شامل آخرین اخبار و مطالب در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته همچنین از آخرین و تازه ترین اقدامات موسسه آموزشی کاشانه برای مهندسان اطلاع رسانی می کند. مطالب هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۹۵ شامل مطالب زیر می شود:
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۹۵ منتشر شد
هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 395 منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۹۵ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • تولید کفپوش های نانوی اتاق تمیز
-مهمترین کاربری های این محصولات به عنوان کفپوش در کارخانجات، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، انبارهای پرتردد، پارکینگ های طبقاتی، اتاق های تمیز و کاربری های تزئیناتی مانند ادارات، شو روم ها و نمایشگاه ها است.
  • تاثیر اختراع بوعلی سینا در ساخت یخچال
– این دستگاه حاوی یک پمپ و یک محفظه بود که این پمپ مکشی را داخل یخچال ایجاد می کرد و …
  • با نظام مهندسی
– این صفحه جدیدترین اخبار سازمان های نظام مهندسی استان ها را بخوانید.
– دوره های پیش روی آکادمی کاشانه
در ایــن صفحــه جدیدتریــن کلاس هــای آنلاین و حضــوری آکادمــی کاشــانه را بخوانیــد.
  • یک عکس، یک درس
– درین ها باید در فشار اتمسفری نگه داشته شوند تا درزبندهای آب در تله های درین آنها سیفون نشود و در نتیجه داخل خانه در معرض گازهای فاضلاب مضر نباشد.
  • فاز چهارم
– مهندس مصطفی جلوه گران اصفهانی، عضو هیات مدیره گروه تخصصی مکانیک نظام هندسی ساختمان استان تهران در پنجمین قسمت گفت و گو در برنامه فاز چهارم با حضور مهندس روح الله واصف مدیر و سردبیر پایگاه خبری تاسیسات نیوز به بررسی چالش ها در حوزه تخصصی مکانیک و سیستم ارجاع و … در نظام مهندسی ساختمان استان تهران پرداختند.
  • پیام خوب و بد از نمایشگاه
– برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع حاوی پیام های خوب و بدی بود که نیاز به بررسی های کارشناسانه بیشتری دارد.
هفته نامه ۳۹۵را از اینجا دانلود کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;