به گزارش تاسیسات نیوز، برای جلوگیری از وقوع هر هرگونه خطرجانی برای شهروندان آبادانی خیابانهای اطراف ساختمان متروپل بسته میشوند.
خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل تا شعاع ۶۰ متر به وسیله کانتینر و نیوجرسیهای پلاستیکی ازعصر فردا ۸ آذر ماه بسته خواهد شدتا از تردد خودروها و افراد متفرقه در محل برای مرحله نهایی تخریب ساختمان متروپل جلوگیری شود.

مسئولین این طرح اعلام نمودند تمامی واحد‌های مسکونی و تجاری در محدوده ساختمان متروپل باید تخلیه شوند، اما بعضی افراد در این زمینه همکاری لازم نمی‌کنند به همین دلیل در مکاتبه با دادستانی خواستار همکاری نیروی انتظامی برای تخلیه ساختمان‌های اطراف متروپل شدیم تا در صورت فراهم شدن شرایط لازم تا ۱۰ روز آینده قسمت باقی مانده ساختمان متروپل تخریب شود .

گفتنی است تاریخ ۲خرداد ماه ساختمان ۱۱طبقه متروپل در خیابان کم عرض امیرکبیر آبادان که یکی از اصلی ترین خیابانهای این شهرستان است به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی ریزش کرد.

که متأسفانه در  ریزش اولیه این ساختمان ۴۳ کشته و ۳۸ نفر زخمی شدند.

و در دو ریزش دیگر در جریان عملیات آوار برداری در ماههای گذشته یک کارگر قرارگاه خاتم در منطقه کارگاهی ودیگری نیز یک خانم جوان درخارج از منطقه کارگاهی به دلیل ریزش ساختمان متروپل جانشان را ازدست میدهند.

لازم به ذکر است از ۲خرداد ماه سال جاری تاکنون  صدهها مغازه خانه مسکونی و همچنین مطبهای پزشکان  در اطراف ساختمان متروپل آبادان  تخلیه شده اندکه تکلیف اسکان یا جبران خسارت صاحبان مغازها مطبهای پزشکان وخانهای اطراف متروپل همچنان در حاله ای از ابهام است واین موضوع باعث نارضایتی شدید این افراد شده است گفتنی است برخی ازمغازهای اطراف متروپل نیز پس از ریزش این ساختمان  و بسته شدن این خیابانها مورد دست برد سارقین قرار گرفته اند.