نیروگاه خورشیدی همدان؛ نمونه مثبت برجام

به گزارش تاسیسات نیوز، سفیر آلمان بر گسترش روابط ایران و آلمان در بخش انرژی تاکید کرد و گفت: ساخت نیروگاه خورشیدی در همدان از نمونه‌های مثبت توافق‌نامه برجام در ایران است.




میکائیل کلور- برشتولد، در نخستین کمیته انرژی ایران و آلمان برگزاری این کمیته را مصداق توسعه روابط ۲ کشور دانست و یادآور شد: ساخت نیروگاه خورشیدی در همدان از نمونه‌های مثبت توافق‌نامه برجام در ایران است.

 

 

 

سفیر آلمان با بیان این که زمینه‌های خوبی در ایران و آلمان در بحث انرژی‌های تجدیدپذیر وجود دارد، تصریح کرد: ایران یکی از کشورهای تولید کننده آلاینده در جهان است و متعهد شده است انرژی‌های تجدید پذیر را در ایران توسعه دهد.

 

 

 

برشتولد، به رشد شتابان جهان در بخش انرژی‌های تجدید پذیر اشاره کرد و با بیان این که آلمان یکی از پیشتازان در این بخش است، تصریح کرد: سهم انرژی‌های تجدید پذیر در تولید برق آلمان هم اکنون به یک سوم رسیده است.

 

 

 

گفتنی است، نخستین کمیته انرژی ایران و آلمان با حضور امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت و میکائیل کلور- برشتولد، سفیر آلمان در ایران صبح امروز آغاز شد و فردا با برگزاری نشست‌هایی در زمینه برق به کار خود خاتمه می دهد. ریاست این کمیته برعهده وزارت نفت است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;