نگاهی به بازار پکیج دیواری / چه خبر از قیمت؟

یکی از سیستم‌های پرکاربرد تاسیساتی که این روزها بسیار محبوب است و در ساختمان‌های جدیدساخت بسیار از آن استفاده می‌شود، پکیج دیواری است. این سیستم گرمایشی به دلیل اشغال کردن فضای کم توانسته جای موتورخانه را بگیرد و به تعبیری در بازار سیستم‌های گرمایشی گوی سبقت را از موتورخانه برباید.
خبرنگار تاسیسات نیوز با گشت و گذاری در بازار، فهرستی از قیمت این محصول در مدل‌های مختلف را آماده کرده است.
بر اساس این گزارش، از بین برندهای ایرانی موجود در بازار پکیج دیواری، برند شوفاژکار گران‌قیمت‌ترین محصولات را به خود اختصاص داده است. پکیج دیواری سری کامفورت در مدل‌های ۴۰FH2 با قیمت ۹٫۵۲۲٫۰۰۰ تومان، ۳۲FH2 با قیمت ۸٫۷۷۰٫۰۰۰ تومان، ۲۸FH2 با قیمت ۷٫۹۹۸٫۰۰۰ تومان و ۲۴FH2 با قیمت ۷٫۲۳۶٫۰۰۰ تومان در بازار پکیج خودنمایی می‌کنند و با وجود قیمت بالا و در عین حال کیفیت عالی، مشتریان خاص خود را همواره دارند.
علاوه بر این‌ها، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF  با قیمت ۶٫۵۳۰٫۰۰۰ تومان و پکیج دیواری بوتان مدل Perla Pro 32RSi با قیمت ۶٫۵۵۰٫۰۰۰ تومان جزء گران‌ قیمت‌ترین پکیج‌های دیواری بازار هستند.
این گزارش حاکی است، پکیج‌دیواری بوتان مدل Bita 22 با قیمت ۳٫۱۵۰٫۰۰۰ تومان از ارزان‌ترین نمونه‌های پکیج دیواری در بازار است که مشتریان می‌توانند با کمترین هزینه منزل خود را به پکیج دیواری مجزه کنند.
شایان ذکر است که سایر پکیج‌های دیواری برند بوتان در مدل‌های Bita 24 با قیمت ۳٫۵۸۰٫۰۰۰ تومان، Parma 22RSi با قیمت ۴٫۰۳۰٫۰۰۰ تومان، Parma 24RSi با قیمت ۴٫۳۹۰٫۰۰۰ تومان، Perla Pro 24RSi با قیمت ۵٫۰۴۰٫۰۰۰ تومان و مدل Perla Pro 28RSi با قیمت ۶٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان در بازار وجود دارند.
گفتنی است برند ایران رادیاتور نیز با عرضه مدل‌های M24FF با قیمت ۴٫۶۱۰٫۰۰۰ تومان، L24FF با قیمت ۵٫۱۲۰٫۰۰۰ تومان، M28FF با قیمت ۵٫۷۲۰٫۰۰۰ تومان و مدل L28FF با قیمت ۶٫۰۸۰٫۰۰۰ تومان توانسته سهم خوبی از بازار را از آن خود کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;