نگاهی به بازار/قیمت موتور برق مسافرتی ارزان

موتور برق‌ها مولد‌های تولید برق هستندکه به دلیل کاربرد در صنایع مختلف دارای اندازه و ساختار مختلفی می‌باشند. نوع کاربرد، تعداد ساعات زیر بار، نوع سوخت اندازه و قیمت می‌تواند انتخاب ما از موتور برق مناسب برای شرایط خاص را تحت تاثیر قرار دهد. موتور برق‌های مسافرتی از انواع موتور برق‌ها هستند که قابل حمل می‌باشند، مصرف سوخت پایینی دارند و کم صدا هستند.
به گزارش تاسیسات نیوز، موتور برق‌ها از دو بخش عمده موتوری و ژنراتوری تشکیل شده اند، بخش موتور محرکه مکانیکی برای به کار انداختن شفت ژنراتور را تامین می‌کند. برای مصارف صنعتی باتوجه به توان بالای مورد نیاز دیزل ژنراتور‌های بزرگتر و برای مصارف شخصی از موتور برق‌های کوچک می‌توان بهره گرفت. موتور برق در دو دسته تکفاز و سه فاز ساخت و تولید می‌گردند و به دلیل کاربرد در صنایع مختلف دارای اندازه و ساختار مختلفی می‌باشند. اغلب موتور برق‌های بیش‌تر از ده کیلووات به صورت سه فاز طراحی و ساخته می شوند. نوع کاربرد، تعداد ساعات زیر بار، نوع سوخت اندازه و قیمت می‌تواند انتخاب ما از موتور برق مناسب برای شرایط خاص را تحت تاثیر قرار دهد.
در حالت کلی موتور برق‌ها بر اساس نوع سوخت به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:
گازی
بنزینی
گازوئیلی
دیزلی
دوگانه سوز
انواع موتور برق بر اساس سایز به صورت زیر است:
موتور برق مسافرتی یا کیفی
موتور برق ساکن یا معمولی
موتور برق مسافرتی
موتور برق‌های کیفی، موتور برق‌های بسیار کوچکی هستند که به صورت کیف دستی تولید می‌شوند و این مولد‌های کوچک و قابل حمل، برای تولید برق بنزین مصرف می‌کنند. موتور برق مسافرتی بنزینی دارای کارکرد طولانی تری نسبت به موتور برق‌های گاز سوز می‌باشند. از مزایای این مولد‌ها برخوردار بودن از صدای کم و مصرف سوخت پایین آن‌ها است که باعث بالا رفتن علاقه مصرف کنندگان به این دسته از موتور برق‌ها می‌شود.
موتور برق مسافرتی از قسمت‌های زیر تشکیل شده است:
موتور
باک موتور برق
تنظیم کننده ولتاژ موتور برق
ورودی روغن
قیمت برخی موتور برق‌های پرتابل در آبان ماه ۱۳۹۹ با دلار ۲۵ هزار تومانی در جدول زیر دسته بندی می‌شود:
قیمت موتور برق ارزان
منبع برق نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;