نمایشگاه نفت و گاز بوشهر در تقویم نمایشگاهی وزارت نفت

نمایشگاه

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی بوشهر گفت: بر اساس اعلام مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، نمایشگاه نفت و گاز بوشهر از سال آینده در تقویم نمایشگاهی وزارت نفت قرار گرفت.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  محسن عمادی  در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه نفت و گاز در بوشهر اظهار داشت: دکتر نعمت اللهی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت خبر خوشی را اعلام کرد مبنی بر اینکه نمایشگاه نفت و گاز بوشهر از سال آینده در تقویم نمایشگاهی وزارت نفت قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: با این حال علاوه بر تهران و خوزستان که در تقویم نمایشگاهی وزارت نفت قرار دارند، بوشهر نیز در تقویم نمایشگاه وزارت نفت برای برپایی نمایشگاه نفت و گاز قرار می‌گیرد.

 

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی بوشهر تصریح کرد: این اتفاق بزرگی است و فرصت خوبی خواهد بود که از هم اکنون برای برپایی باشکوه نمایشگاه سال بعد برنامه‌ریزی کنیم.

 

عمادی گفت: استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی ایران اسلامی ظرفیت‌های زیادی در عرصه نفت و گاز دارد و باید با برپایی چنین نمایشگاه‌های زمینه برای معرفی این ظرفیت‌ها فراهم آوریم.

 

وی در ارتباط با پنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان به ویژه دانشجویان و پژوهشگران حوزه انرژی از این نمایشگاه گفت: سه کارگاه آموزشی نیز در طول نمایشگاه برپا شد و افراد شرکت‌کننده که کارشان مرتبط با این دوره‌ها بود در این کلاس‌ها شرکت کردند.

 

عمادی برگزاری این نمایشگاه را عاملی مهم در پیوند بخش‌های آموزشی و پژوهشی با صنایع نفت گاز پالایش و پتروشیمی استان بوشهر دانست.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;