برپایی نخستین همایش تکنولوژی بخار

برپایی نخستین همایش تکنولوژی بخار

نخستین همایش تکنولوژی بخار برگزار می شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، امروزه تکنولوژی بخار از مهمترین فناوری های انتقال انرژی بوده و مورد مصرف مراکز مهم صنعتی همچون نیروگاه ها، نفت، پتروشیمی و بسیاری صنایع دیگر می باشد. لذا مطالعه و بررسی هر چه بیشتر ابعاد آن می تواند در افزایش میزان استفاده از این تکنولوژی و مزایای به کار گیری آن سودمند باشد.

 

مراکز و صنایع بسیاری همچون نيروگاه هاى حرارتى، سیستم های سرمايشی و گرمايشی ساختمان ها، صنعت نفت، گاز و پتروشيمى، بتن ريزى، چرم سازى، سالن هاى رنگ، صنايعغذايى، اتوكلاوها، سوناى بخار و بسیاری موارد دیگر از جمله مصرف کننده بخار بوده و همواره به دنبال راه حل هایی جهت افزایش بهره وری با بیشترین صرفه جویی انرژی در این زمینه هستند چرا که  اتلاف انرژی و آلایندگی صنایع از معایب و نقاط ضعف صنایع فوق بوده و با توجه به سیاست های جهانی در بخش انرژی و نیز ملاحظات زیست محیطی، تلاش جهانی گسترده ای در جهت حفظ منابع انرژی و بهینه کردن مصرف آن شروع شده و تدوین طرح هایی برای تولید همزمان برق و حرارت در حال گسترش است که فناوری CHP راه حل مناسبی جهت نیل به این هدف بوده و طی سال های اخیر روز به روز به تعداد متقاضیان استفاده از آن اضافه می شود.

 

در این راستا و با توجه به پیچیدگی و اهمیت تکنولوژی بخار در تامین اهداف فوق، گروه صنعتی پاکمن در نظر دارد در راستای شناساندن انرژی های نو و گسترش سیستم های نوین تاسیساتی در کشور، نخستین همایش تکنولوژی بخار را در آبان ماه 1393 برگزار نماید.

محورهای نخستین همایش تکنولوژی بخار

 

سیستم های تولید همزمان برق و حرارت و برودت CHP و CCHP

موتورخانه بخار

تعمیرات و نگهداری

مسابقه عکاسی نخستین همایش تکنولوژی بخار

 

پیرو برگزاری موفقیت آمیز جشنواره عکاسی تاسیسات در سال 91  و درخواست مکرر علاقه مندان برای برگزاری مجدد آن، مسابقه عکاسی نیز برگزار خواهد شد .

تماس با نخستین همایش تکنولوژی بخار

 

 آدرس دایمی دبیرخانه همایش : تهران، خیابان بخارست (احمد قصیر)، کوچه دهم، پلاک 2، طبقه چهارم

تلفن : 021-42362       داخلی 106

فکس : 021- 88737131

پست الکترونیکی : info@packmangroup.com

سامانه دریافت پیام کوتاه : 30009900097239

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;