نظام مهندسی تهران:جریمه در انتظار کارفرمایان متخلف از پروتکلهای کرونایی

ساختمان مرکزی و کلیه دفاتر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با توجه به مصوبه و تاکید مدیریت ستاد مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت  آغاز به کار کلیه مشاغل تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری تعطیل میباشد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ در اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا آمده است:
 تمامی مشاغل باید تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا باشند به این صورت آغاز به کار مشاغلی که جزو موارد استثناء قرار نگرفته است ممنوع بوده و اگر کارفرمایی اقدام به بازگشایی محل کار کند متخلف است چراکه مصوبات ستاد مقابله با کرونا عینا مانند مصوبات شورای عالی امنیت ملی است و با متخلفین برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، در راستای ارائه خدمات غیر حضوری توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مراجعین (مالکین،متقاضیان) محترم می توانند کلیه درخواست های خود را به صورت الکترونیکی به کلیه بخش های ساختمان مرکزی و دفاتر نمایندگی در سطح استان ارسال نمایند.
ارائه خدمات غیرحضوری نظام مهندسی تهران
در راستای ارائه خدمات غیر حضوری توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مراجعین (مالکین،متقاضیان) محترم می توانند کلیه درخواست های خود را به صورت الکترونیکی به کلیه بخش های ساختمان مرکزی و دفاتر نمایندگی در سطح استان ارسال نمایند.
لذا خواهشمند است کلیه مراجیعن محترم نسبت به ثبت درخواست خود از طریق سامانه جامع به آدرس nazeran.tceo.ir اقدام نمایند.
بدیهی است اجرای این طرح گام موثری در راستای ارائه خدمات الکترونیکی جامع، حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از مراجعه حضوری مالکان و متقاضیان می باشد.
 راهنمای ثبت درخواست در سامانه برای مراجعین
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;