نرخ‌پایه خرید تضمینی به ازای هر کیلوات‌ساعت

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مطابق با قوانین سال قبل نرخ پایه خرید تضمینی به ازای هر کیلووات ساعت برای نیروگاههای خورشیدی با ظرفیت زیر ۲۰ کیلووات ۸۰۰ تومان ، از ۲۰ تا ۱۰۰ کیلووات ۷۰۰ و برای نیروگاههای بادی ۵۷۰ تومان است.


از پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، فاطمه اعلم از انعقاد ۲۰۰ قرارداد خرید تضمینی برق ویژه مشترکین در سال ۹۶ خبر داد و ظرفیت آن را افزون بر ۲.۵ مگاوات اعلام کرد.


وی اضافه کرد : امیدواریم با ابراز علاقمندی مردمان دارالعباده یزد ، این ظرفیت تا پایان سال ۱۳۹۷ به حدود چهار مگاوات برسد. اعلم پرداخت به موقع تعهدات از سوی وزارت نیرو را دلیل بر اعتماد مردم برای مشارکت در طرح خرید تضمینی برق اعلام کرد و گفت: ۴۰ نیروگاه به ظرفیت ۵۰۰ کیلووات متصل به شبکه در استان وجود دارد که در شهرستان های یزد ، ابرکوه ، اردکان ، میبد ، مهریز ، تفت و نیر واقع شده است.


وی یادآور شد : مطابق با قوانین سال قبل نرخ پایه خرید تضمینی به ازای هر کیلووات ساعت برای نیروگاههای خورشیدی با ظرفیت زیر ۲۰ کیلووات ۸۰۰ تومان ، از ۲۰ تا ۱۰۰ کیلووات ۷۰۰ و برای نیروگاههای بادی ۵۷۰ تومان است.


مجری طرح خرید تضمینی برق تجدید پذیر متذکر شد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام الکترونیکی به وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به نشانیwww.yed.co.ir مراجعه نمایند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;