نخستین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود

هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران با شعار ‘انرژی پاک برای ایران پاک’ توسط دانشگاه شهیدبهشتی از۲۱ الی ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، دکتر مجید زندی دبیرعلمی هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این کنفرانس با حضور پژوهشگران و شرکت های خارجی در تاریخ ۲۳-۲۱ خرداد ۱۳۹۸ در در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با حمایت دانشگاه ها و سازمان های مرتبط با این حوزه و با شعار انرژی پاک برای ایران پاک برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این کنفرانس را ایجاد ارتباطات بین المللی در حوزه فناورانه انرژی های تجدیدپذیر برای کشور، ایجاد ارتباط مناسب بین پژوهشگران داخلی و خارجی و همچنین ترغیب ورود منطقی بخش صنعت به حوزه تجدیدپذیرها و ایجاد ارتباط مناسب بین بخش دولتی و خصوصی و بررسی علمی مباحث و رفع چالش های موجود در حوزه زیست محیطی و انرژی کشورمان عنوان کرد.
این استادیار دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به دریافت ۳۰۰ مقاله در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران افزود: در این کنفرانس ضمن ارائه مقاله های علمی پذیرفته شده، برگزاری کارگاه های آموزشی، اجرای مسابقه ایده های برتر حوزه انرژی های تجدیدپذیر و همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای فناورانه و صنعتی شرکت های داخلی و خارجی نیز برپا خواهد شد.
وی همچنین اظهارکرد: سومین نشست از سلسله نشست‌های توسعه نیروگاه‌های برق تجدیدپذیر، پیش از هفتمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران با موضوع ‘بررسی چالش‌ها و راهکارهای تامین مالی پروژه‌های نیروگاهی‌ برق تجدیدپذیر’ چهارم اردیبهشت ماه در محل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
زندی در ادامه با اشاره به مسئله آب، غذا و انرژی که چالش اصلی کل کره زمین محسوب می شود، افزود: ما بدنبال آن هستیم که در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران؛ راه حل های مناسبی برای این چالش ها در اقلیم ایران که در یک هم بست درگیر یکدیگر هستند پیدا کنیم.
به گفته وی، دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران توانیر، گروه صنعتی مپنا و پژوهشگاه نیرو بعنوان برگزارکنندگان اصلی این کنفرانس محسوب می شوند.
هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران، ۲۱ الی ۲۳ خرداد ماه امسال در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;