نخستین رویداد ملی راه هوشمند برگزار می شود

نخستین رویداد ملی راه هوشمند با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نخستین رویداد ملی راه هوشمند به منظور تحقق توسعه و ارتقاء خدمت رسانی، با هدف شناسایی و بهره مندی صنعت حمل و نقل جاده ای از فناوری های نوین جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به کاربران راه برگزار می شود.
این رویداد ملی با هدف هم‌اندیشی و کشف ایده‌های فناورانه تولید شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران وجامعه علمی کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در سال‌جاری برگزار می شود.
هدف از این رویداد، شناسایی، معرفی، تجاری سازی و نیز بهره برداری از محصولات و یا خدمات فناورانه محو درحوزه های: یکپارچه سازی و اتصال داده‌ها، مدیریت کلان داده و استخراج دانش، خودروهای خودران و زیرساخت‌های لازم، استانداردسازی سامانه‌های حمل و نقل هوشمند، ایجاد ارزش افزوده و افزایش اثربخشی سامانه‌ها، هوش مصنوعی واینترنت اشیاء و فناوری‌های نوین، کالیبراسیون خودکار سامانه‌های حمل و نقل هوشمند، شیوه‌های نوین اطلاع رسانی و مدیریت تقاضای سفر، مکان‌یابی، جانمایی و روش‌های سرمایه گذاری سامانه‌های حمل و نقل هوشمند و ایده های آزاد است.
فناوری‌های برتر این رویداد علاوه بر شرکت در نمایشگاه حمل و نقل ایران، ( ۲۶ و ۲۷ آذرماه)، مورد حمایت سازمان ملی راه داری نیز قرار خواهند گرفت.
علاقمندان اعم از اساتید، دانشجویان، فناوران و شرکت‌های فناور، نوپا و دانش بنیان و فعال صنعتی تا ۳۱ شهریور فرصت دارند طرح های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای www.irsmartroad.ir مراجعه و یا به شماره تلفن های ۶۶۱۷۵۹۳۷- ۰۲۱و ۰۹۱۹۷۳۴۹۲۷۹ تماس حاصل کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;