نحوه فعالیت نظام مهندسی تهران از ۲۳ فروردین ماه

با عنایت به صدور بخشنامه دولت در زمینه اجرای طرح فاصله‌گذاری در دستگاه‌های اجرایی و ابلاغیه اخیر شورای مرکزی،نحوه و ساعت کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از ۲۳ فروردین ماه اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ضمن اتخاذ تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی های لازم، از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی با حضور دوسوم کارکنان خود از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر فعالیت خواهد داشت.

بر اساس این گزارش،  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، یک‌سوم کارکنان سازمان مرکزی نیز با انجام هماهنگی های لازم ،وظایف خود را فعلا به‌صورت دورکاری انجام خواهند داد.

برای تحقق اهداف بخشنامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ابلاغیه شورای مرکزی، امکان اعطای مرخصی برای کارکنان تا سقف یک‌سوم به‌صورت نوبت‌بندی نیز با هماهنگی های لازم،میسر می باشد.
در تعیین کارکنان برای دورکاری و روزهای کاهش حضور در سازمان،خانم های دارای فرزند خردسال و کارکنانی که در گروه‌های آسیب‌پذیر قرار می‌گیرند ،در اولویت سازمان قرار خواهند داشت.
ساعت کار روزانه کارکنان سازمان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی، طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هفته و  از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ بعداز ظهر و ساعات کاری دفاتر نمایندگی از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ طی روزهای شنبه تا پنجشنبه خواهد بود.
مراعات کلیه پارامترهای بهداشت شغلی و بکارگیری شیوه‌های رعایت بهداشت،حفظ فاصله اجتماعی و کلیه اقدامات پیشگیری و محافظتی در سازمان مرکزی و دفاتر نمایندگی الزامی است.
در این اطلاعیه تاکید شده است :با عنایت به اینکه ،امکان ارایه خدمت رسانی به اعضا و ذینفعان سازمان از طریق الکترونیکی و سایت سازمان میسر و امکان پذیر است،اعضا و ارباب رجوع از مراجعه حضوری و فیزیکی به سازمان خودداری ورزند ،زیرا فعلا پاسخگویی فقط به صورت غیر حضوری و الکترونیکی مقدور می باشد.

منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;