نتایج دیدار با روسای کمیسیون‌های آموزش و عمران مجلس

جمعی از اعضای گروه تخصصی شهرسازی با دکتر منادی نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش دیدار کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، ، با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده جمعی از اعضای گروه تخصصی شهرسازی شامل مهندس وظیفه شناس، صبری، صنیع‌زاده، مرعشی، فارغیان، غیاثی‌نیا و زارعی به همراه دکتر بهزادفر در محل کمیسیون آموزش با دکتر منادی نماینده مجلس شورای اسلامی ملاقات کردند که در این دیدار خواسته‌های جامعه مهندسان شهرساز در اصلاحیه قانون به رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی منعکس شد.
در این دیدار نامه مربوط به پیشنهادات گروه تخصصی شهرسازی به دکتر منادی تحویل داد شد. دکتر منادی ضمن تائید درخواست‌های مطرح شده قول دادند اگر این اصلاحات در پیش‌نویس اصلاحی کمیسیون عمران مجلس انجام نشود، حتما موضوع را در صحن علنی پیگیری خواهند کرد.
در ادامه و با مساعدت دکتر منادی، اعضای گروه شهرسازی با دکتر رضائی رئیس کمیسیون عمرانی مجلس دیدار کرده و درخواست‌های اصلاحی خود را به ایشان منتقل کردند.
دکتر رضائی در این ملاقات گفت: هنوز متن اصلاحی قانون از کمیسیون عمران مجلس عبور نکرده اما به طور حتم اصلاحات مورد نظر در این قانون اعمال خواهد شد.
در ادامه این نشست اعضای گروه تخصصی شهرسازی شورای مرکزی فرصت را غنیمت شمرده و از دکتر جمالی‌نژاد معاون امور عمرانی وزارت کشور درخواست مساعدت و همکاری در جهت عملیاتی شدن صلاحیت‌های مهندسان شهرساز در نظام ساخت و ساز را داشتند.
دکتر جمالی‌نژاد نیز در این خصوص قول مساعد دادند و قرار شد ظرف یکی دو هفته آینده جلسه‌ای در دفتر وی تشکیل شده و در خصوص چگونگی عملیاتی شدن صلاحیت‌های مهندسان شهرساز در سطح کشور بحث و تبادل نظر صورت گیرد.
در ادامه ملاقات کوتاهی نیز با مهندس صدیف بدری نماینده مجلس و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی انجام شد.
بدری در این دیدار گفت: در اصلاحیه‌های اخیر قانون، خواسته‌های مورد نظر مهندسان شهرساز اعمال شده است.
در پایان نیز مهندسان شهرساز ملاقات کوتاهی با نماینده پارلمانی وزارت راه و شهرسازی دکتر فرزاد نجات نیا داشتند. در این دیدار وی در جریان خواسته‌های مهندسان شهرساز قرار گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;