ناچار به توسعه صادرات خدمات مهندسی هستیم

بهروز فرح شیرازی، دبیر برگزاری در همایش نخستین رویداد ملی « صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان با رویکرد طراحی» با بیان اینکه عمده شرکت کنندگان در مسابقه در سنین ۱۸ تا ۲۵ سال بودند یادآور شد: امروز دیگر قطعی است که در حوزه طراحی ساختمان، صادرات خدمات فنی و مهندسی داریم و باید با تقویت آموزش و بازرگانی بین الملل، این روند را تقویت کنیم.

به گزارش تاسیسات نیوز،  بهروز فرح شیرازی، دبیر برگزاری در همایش نخستین رویداد ملی « صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان با رویکرد طراحی» که در کنگان برگزار شد، گفت: همایش صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان با رویکرد طراحی در سه محور مسابقه ملی، کارگاه و نهایتا این همایش برگزار شد.

 

وی افزود: در جریان مسابقه ملی از افرادی که سابقه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان با رویکرد طراحی داشتند، بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کردند که ۱۰ کار برتر انتخاب و ۳ نفر هم مورد تجلیل قرار می گیرند.
دبیر برگزاری در همایش نخستین رویداد ملی « صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان با رویکرد طراحی» با بیان اینکه عمده شرکت کنندگان در مسابقه در سنین ۱۸ تا ۲۵ سال بودند یادآور شد: امروز دیگر قطعی است که در حوزه طراحی ساختمان، صادرات خدمات فنی و مهندسی داریم و باید با تقویت آموزش و بازرگانی بین الملل، این روند را تقویت کنیم.
فرح شیرازی یکی از دستاوردهای این رویداد را آمادگی سازمان نظام مهندسی کشور و دانشگاه خلیج فارس به نمایندگی از وزارت علوم برای تفاهم نامه همکاری دانست و اظهار داشت: قرار است در قالب سرفصل های موردنیاز، برای توسعه مبانی آموزش صادرات در زمینه خدمات فنی و مهندسی ساختمان اقدام شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;