ناظران سازمان نظام مهندسی بر اجرای گازکشی منازل نظارت دقیق داشته باشند

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: نظارت دقیق بر اجرای گازکشی داخلی منازل توسط ناظران سازمان نظام مهندسی، موجب کاهش حوادث می‌شود.
تاسیسات نیوز: «محمود کشاورز» در دیدار با اعضای هیاُت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان ایلام، اظهار کرد: نظارت دقیق بر اجرای گازکشی داخلی منازل توسط ناظران سازمان نظام مهندسی، باعث کاهش حوادث  در استان شده است که این اقدامات و دقت در انجام نظارت‌ها قابل تقدیر و قدردانی است.
وی گفت: علاوه بر نظارت بر اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی منازل، مطابق با دستورالعمل‌های شرکت ملّی گاز ایران، نظارت بر اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی تمامی مشترکین عمده، صنعتی، کشاورزی و دام و طیور و غیره نیز برعهده سازمان نظام مهندسی است.
سرپرست شرکت گاز استان به اهمیت نظارت بر اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی تمامی مشترکین اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود در این حوزه ناظرین گاز واجد شرایط، توسط سازمان نظام مهندسی معرفی شوند تا دوره‌های آموزشی مورد نیاز بر اساس آخرین استانداردها به صورت مرحله‌ای برای آنها برگزار شود تا شاهد کاهش حوادث در حوزه گاز در سطح استان باشیم.
«عبدالرضا ابوقداره» ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام از همکاری این سازمان برای برگزاری دوره‌ای آموزشی برای مجریان خبر داد و گفت: طرح جامع شهر ایلام تصویب شده  و با نهایی‌شدن طرح تفضیلی جدید شهر ایلام، نواحی حاشیه شهر هم مجوز خدمات‌دهی خواهند گرفت.
وی به اهمیّت توجّه به حفظ جان و ایمنی آحاد مختلف مردم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این خصوص اقدامات خوبی در حوزه نظارت گاز و هماهنگی فی‌مابین انجام گرفته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همواره به دنبال ارتقای کیفیت خدمات فنی مرتبط با ساختمان بوده و همین امر باعث ایجاد تحوّل در ساخت و سازها از جمله سیستم‌های لوله‌کشی گاز شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;