مهندسان مکانیک به آلمان می‌روند

خدمات مهندسی در سطح بین الملل قطعا برای مهندسان یک اتفاق مهم است چون می‌توانند از علم روز بهره ببرند. اکنون مهندسان مکانیک به آلمان می‌روند تا در زمینه تبرید و تهویه مطبوع اطلاعات مربوطه را کسب کنند.
به گزارش تاسیسات نیوز، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با موسسه GBB (نماینده بین المللی آموزش و تحقیقات دولت آلمان در اروپا و آسیا) برای مهندسین مکانیک حائز شرایط دوره های کاربردی در زمینه فناوری تبرید و تهویه مطبوع در کشورهای آلمان و ایران برگزار می کند.
دکتر جواهری تفتی دبیر اجرایی شورای مرکزی در گفتگو با روابط عمومی شورا، فعالیت های سازمان در زمینه تبادل اطلاعات فنی و تخصصی در داخل کشور و در سطح بین المللی تشریح کرد و گفت: پروژه (Iran Climate competence) متناسب با آب و هوای ایران و یا بودجه وزارت آموزش و تحقیقات دولت فدرال آلمان طراحی شده و با هدف ترویج همکاری های ایران و آلمان در بخش های تحقیق توسعه و طراحی آموزش و نظام ارزیابی صلاحیت در زمینه فناوری تبدیل تهویه مطبوع در حال پیگیری است.
به گفته وی بر اساس مذاکرات انجام شده و تفاهم اولیه با موسسه آموزش فنی و حرفه ای GBB که مسئولیت پشتیبانی این پروژه را عهده دار است، دوره های کاربردی با تخصیص بودجه از سوی وزارت آموزش و تحقیقات دولت آلمان در آینده نزدیک در کشورهای آلمان و ایران آغاز می گردد.
در این راستا کارگروه مشترکی برای تهیه متن نهایی تفاهم نامه تشکیل شده و حداکثر ظرف یک ماه آینده آن را برای امضای طرفین آماده و ارائه خواهد کرد.
منبع: شورای مرکزی نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;