مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: آزمونهای ورود به حرفه مهندسی سال ۱۴۰۰ در تمامی رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، به طور هماهنگ و همزمان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشتماه ۱۴۰۰ برگزار میشود.
به گزارش تاسیسات نیوز، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: آزمونهای ورود به حرفه مهندسی سال ۱۴۰۰ در تمامی رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بهطور هماهنگ و همزمان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشتماه ۱۴۰۰ برگزار میشود.
امیرزاغیان افزد: این رشته ها شامل رشته های معماری (نظارت- طراحی- اجرا)، عمران (نظارت- محاسبات- اجرا – طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان- ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تأسیسات مکانیکی (طراحی- نظارت- اجرا)، تأسیسات برقی (طراحی- نظارت- اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بابیان اینکه ثبت نام این آزمون از روز گذشته آغاز شده و تا روز جمعه ۹۹/۱۲/۲۲ فرصت دارد، اذعان داشت: تمامی متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار میتوانند در این بازه زمانی با مراجعه به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبتنام آزمونها، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
منبع تیتر برتر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;