تخلفات عمدی وجود آب در بنزین مشمول جریمه می‌شود

عزیزالله محمدی گفت: اگر آب در بنزین باشد ممکن است دلایل عمدی یا غیرعمدی داشته باشد که اگر عمدی باشد، تخلف در کمیته تخلفات مطرح و جایگاه دار جریمه خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، عزیزالله محمدی  در خصوص گلایه برخی شهروندان باشتی مبنی بر وجود آب در بنزین گفت: هفته ای یک بار جایگاه های سوخت از نظر کنترل کیفی، آب، مشخصات ظاهری بررسی می شود در این مورد بررسی ها انجام می شود.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد؛  با اشاره به اینکه اگر سوخت بنزین دچار ایراد باشد، باید مابقی خودروها گلایه داشته باشند، گفت: در راستای مشکلات سوخت بنزین تاکنون گزارشی دریافت نشده است، در این مورد اگر جایگاهی شک برانگیز باشد، جایگاه تعطیل و مورد بررسی قرار می گیرد.
این مسئول ادامه داد: مواردی به این شکل گزارش شد، اما بررسی های کارشناسی نشان داد ایراد از خودرو است،بنابراین در شرایطی که ۲۰ الی ۳۰ خودرو از وجود مشکلات بنزین مطالبی را بیان کنند، مشکل از جایگاه خواهد بود که مورد بررسی قرار می گیرد و تعطیل خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر در هر جایگاهی ارائه بنزین دچار مشکلاتی باشد مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: اگر آب در بنزین باشد ممکن است دلایل عمدی یا غیر عمدی داشته باشد که اگر عمدی در کار باشد این تخلف در کمیته تخلفات مطرح و جایگاه دار جریمه خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;