مطالبه اصلاح مخارج اولیه مسکن ملی قبل از ساخت

به گزارش تاسیسات نیوز، جمعی از متقاضیان مسکن ملی از وزیر راه و شهرسازی خواستار اصلاح مخارج اولیه مسکن ملی قبل از شروع به ساخت شدند. متن نامه مذکور به شرح ذیل است.
وزیر محترم راه و شهرسازی
رئیس محترم سازمان تأمین اجتماعی
با عرض سلام و احترام
ما جمعی از متقاضیان مسکن ملی طبس هستیم که از شما درخواست کمک داریم تا نسبت به هزینه‌های گزاف و زیاد که مشکلی بزرگ برای ما شده است چاره‌ای بیندیشید؛ در صورتی که هزینه تعرفه تأمین اجتماعی از ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان به ۲۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرده یعنی ۱۰ برابر، هزینه تعرفه شهرداری نزدیک ۱۵ میلیون تومان ، هزینه نظام مهندسی ۳۰٪ الی ۴۰ ٪ گران شده است، ۹ میلیون تومان هزینه دفترخانه و ۴۰ میلیون تومان هم که اول برای آورده اولیه پرداخت کرده‌ایم، خب با این همه هزینه ما چگونه از پس این مبالغ بر بیاییم؟ آن هم با یک حقوق کارگری که هم هزینه اجاره بها منزل را بدهیم و هم خرج و مخارج خانواده و…
بعد از این مسائل، مسئله بعدی این هست که مبلغ وام که ۳۰۰ میلیون تومان است و ۳۰۰ میلیون برای ساخت یک خانه واقعاً بسیار کم هست که افزایش این وام را از شما خواستاریم، در صورتی که جدا از این قضیه، مبلغ اقساط این وام بسیار زیاد بوده که بسیاری از ما متقاضیان توانایی پرداخت این اقساط را نداریم و حتی سود این وام هم بسیار بالاست، حال از شما خواهشمندیم که لطفی کنید و نسبت به مشکلات ذکر شده مساعدتی فرمایید و تخفیفی در این مبالغ لحاظ فرمایید. امیدواریم که نسبت به درخواست‌های ما پیگیری‌های لازمه را انجام دهید و ما متقاضیان را با پاسخ خوشتان خوشحال فرمایید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;