مشکل نبود کارتخوان در جایگاه‌های CNG‌ تا آخر سال حل می‌شود

رئیس انجمن جایگاه‌داران CNG‌ گفت: الان ۲۰ درصد جایگاه‎‌ها کارتخوان ندارند که این تعداد نیز تا قبل از اجرای طرح هوشمندسازی در حال سامان‌دهی و حل این مشکل هستند. ما قطعا به آنها فراخوان خواهیم داد تا این مشکل تا آخر سال حل شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ اردشیر دادرس، رئیس انجمن جایگاه‌داران CNG‌  با اشاره به مشکل کمبود دستگاه کارتخوان در جایگاه‌های CNG گفت: اینطور نیست که همه‌ی جایگاه‎های CNG کارتخوان نداشته باشند و تنها بعضی از جایگاه‌ها هستند که کارتخوان ندارند. ولی ما در حال اجرای طرح هوشمندسازی هستیم تا متقاضیان با روش‌های مختلف بتوانند پرداخت‌های الکترونیکی داشته باشند و دیگر چنین مشکلاتی ایجاد نشود.
وی در ادامه اظهار داشت: انشاالله تا ۳ الی ۶ ماه دیگر بحث تجهیز نمودن و هوشمند کردن جایگاه‌ها به نحوی انجام می‌شود که یکی از مدرن‌ترین مجموعه جایگاه‌های CNG در دنیا را ایجاد کنیم.
دادرس گفت: الان حدود ۲۰ درصد جایگاه‎‌ها کارتخوان ندارند که این تعداد نیز تا قبل از اجرای طرح هوشمندسازی در حال ساماندهی و حل این مشکل هستند. ما قطعا به آنها فراخوان خواهیم داد تا این مشکل تا آخر سال حل شود.
رئیس انجمن جایگاه‌داران CNG‌ گفت: در تاریخ ۱/۳/۹۸ هیئت وزیران تصویب کرد که تمامی جایگاه‌های سوخت CNG در سراسر کشور کاملا هوشمندسازی شوند. در این راستا اتوماسیون صنعتی و مکانیزه کردن تجهیزات مستقر در جایگاه در دستور کار قرار گرفته است.
برخی کاربران خبرگزاری فارس در بخش «فارس من» با ثبت سوژه‌ی  “چرا جایگاه‌های پمپ گاز کارت خوان ندارند؟ ” خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.
منبع خبرگزاری فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;