مشاوره مدیریت انرژی با سابا

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهره وری انرژی، این سازمان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق با تشکیل سه میز مذاکره و گفت و شنود در زمینه دستاوردهای خود، به ارائه مشاوره های تخصصی در عرصه مدیریت انرژی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می پردازد.

 

در راستای ارائه آخرین نتایج پروژه ها و فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی خود در زمینه مدیریت مصرف انرژی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق که به مدت چهار روز از 17 آبان ماه تا 20 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

 

 

سابا قرار است در این نمایشگاه به ارائه مشاوره های تخصصی در خصوص مدیریت انرژی و تجهیزات انرژی بر خانگی، تجاری و مدیریت انرژی در مراکز تولید و توزیع برق، آموزش مدیریت انرژی و سیستم های اندازه گیری شبکه هوشمند (طرح فهام) بپردازد.

 

 

یکی از برنامه های اصلی وزارت نیرو که در راستای اقتصاد مقاومتی است، ارتقای بهره وری، کاستن تلفات برق و فراهم کردن زمینه توانمندی های داخلی برای صدور خدمات به خارج کشور است.

 

 

در طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) که بخش نخست هوشمندسازی شبکه برق کشور است، از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای بهره برداری بهتر از شبکه برق استفاده می شود و علاوه بر آن امکان ارتباط دو طرفه با مشترکان فراهم خواهد شد.

 

 

طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی الکتروموتورهای سه فاز به جای تک فاز، بررسی افزودن نانو ذرات به مبرد (یکی از ابزارهای آزمایشگاهی که به منظور سرد کردن بخار و تبدیل آن به مایع استفاده می شود) کولرهای گازی بر روی عملکرد و مصرف انرژی آنها، پروژه سختی آب و تأثیر استفاده از کنترلر دمای الکتریکی در کاهش مصرف برق یخچال فریزرها و پایان نامه های تحقیقاتی در زمینه مدیریت انرژی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

 

 

این نمایشگاه از بزرگترین رویدادهای صنعت برق و انرژی در کشور است که با حضور 180 شرکت خارجی و 340 شرکت داخلی برگزار می شود.

 

 

سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) با هدف ارتقاء و بهبود کارآیی انرژی تشکیل شده است. توسعه مدیریت انرژی به منظور استفاده کارآمد و بهینه از منابع انرژی از طریق انجام مطالعات، تحقیق و توسعه، آموزش و آگاهسازی، انتشارات، طراحی، مشاوره و اطلاع رسانی، مدیریت ساخت و اجرا، حمایت های فنی و اقتصادی و ظرفیت سازی به ویژه در بخشهای غیردولتی، محور فعالیت های این سازمان در راستای مدیریت مصرف انرژی در کشور است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;