مسکن ویژه جانبازان در جزیره کیش احداث می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش‌ بر ضرورت تسریع عملیات احداث مسکن برای جانبازان خبر داد و گفت: مردم ایران قدردان شما هستند و ما هم فارغ از مسئولیت و وظیفه‌ای که داریم،‌ خدمت به شما را فرصتی برای خود می‌دانیم.
به گزارش تاسیسات نیوز، غلامحسین مظفری در این دیدار که شب گذشته و همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) و هفته بسیج و به میزبانی “روشن ضمیر” از جانبازان جنگ تحمیلی ساکن در جزیره کیش برگزار شد،‌ گفت: شما جانبازان مایه افتخار جزیره کیش هستید؛ سختی و رنجی را که شما در طول این سال‌ها تحمل کرده‌اید، امروز تبدیل به یک سرمایه اجتماعی برای جزیره شده است و وظیفه ماست که بتوانیم از این سرمایه محافظت کنیم.
وی افزود: امثال شما علی رغم همه مشکلات، همیشه قدردان و شکرگذار این مملکت و نظام بوده‌اید و حضور در کنارتان کلاس درسی برای ماست.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش‌ بر ضرورت تسریع عملیات احداث مسکن برای جانبازان خبر داد و گفت: مردم ایران قدردان شما هستند و ما هم فارغ از مسئولیت و وظیفه‌ای که داریم،‌ خدمت به شما را فرصتی برای خود می‌دانیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه خاطرنشان کرد: اگر  امروز ما می‌توانیم توسعه‌ای درجزیره رقم بزنیم، در سایه  آرامشی است که ماحصل خون شهدا و رشادت‌های جانبازان جنگ‌ تحمیلی است؛ از همین‌رو شما و همه مردم مستحق بهترین خدمات هستید.
وی یادآور شد: مردم ایران قدردان شما هستند و ما هم فارغ از مسئولیت و وظیفه‌ای که داریم،‌ خدمت به شما را فرصتی برای خود می‌دانیم.
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه به توافق صورت گرفته با بنیاد مستضعفان اشاره کرد و یادآور شد: زمینی برای احداث مسکن ویژه جانبازان در نظرگرفته و بنا شده با حداقل قیمت در اختیارشان قرار گیرد و امیدواریم هرچه زودتر این پروژه عملیاتی شود.
در این دیدار روشن ضمیر با تشکر از حضور مجموعه مدیران سازمان،‌ به روایت خاطراتی از جنگ و سختی‌های دوران مجروحیت پرداخت و گفت: اگر فضای جبهه و جنگ به درستی توصیف شود، می‌تواند زمینه تحول جوانان را فراهم کند. همانند اردوهای راهیان نور که برای بسیاری منشا تغییر و تحول شد.
منبع موج نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;