مسکن مهر تا پایان سال هم نهایی نخواهد شد

 قائم مقام وزارت راه و شهرسازی در امور مسکن با اشاره به تاکید رییس جمهوری مبنی بر بسته شدن پرونده پروژه مسکن مهر تا پایان سال جاری گفت که بر این اساس از استان ها درخواست کردیم تا تلاش خود را مضاعف و انتظار می رود بخش عمده باقیمانده مسکن مهر تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش تاسیسات نیوز،احمد اصغری مهرآبادی در نشست شورای مسکن استان البرز افزود: از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر که از سال ۸۶ آغاز شد اکنون به جز پروژه های دارای معارض، ۳۹ هزار واحد باقی مانده که عمده آنها در مرحله نازک کاری قرار دارند.
وی اضافه کرد: با یک همت والا و عزم جهادی می توانیم این پروژه را تکمیل کنیم و نیاز مالی استان ها را نیز در این خصوص برطرف خواهیم کرد؛ البته مشروط به اینکه هر استانی  به تعهدات خود دراین زمینه عمل کند.
قائم مقام وزارت راه وشهرسازی  در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه مسکن مهر در البرز اشاره کرد و اظهار داشت: روند تکمیل پروژه ها در این بخش به خصوص طی٢ سال اخیر شتاب گرفته و در حال رسیدن به سرانجام است.
از سال ۸۷ تاکنون ساخت بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی مهر در البرز آغاز شده که کمتر از یک هزار واحد آنها باقی مانده که در مرحله تکمیل و واگذاری است.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;