مرکز تجاری کوروش در چالش

 

به گزارش تاسیسات نیوز، به دلیل ریزش بخشی از خیابان پیامبر مرکزی و قطع گاز شهری تمامی سیستمهای سرمایشی و تهویه هوا مجتمع کورش و سالن های سینما قطع شد.





به دنبال ریزش بخشی از خیابان پیامبر، تعدادی خودرو به درون گودال ایجاد شده سقوط کردند که با حضور عوامل پلیس و امداد در محل، لحظاتی پیش خودروهای سقوط کرده در این گودال، بیرون آورده شدند.

 

 

 

 

نشست زمین در خیابان پیامبر مرکزی واقع در غرب تهران، یک نشست سطحی زمین در اثر ریزدانگی خاک و تراوش آب سطحی رخ داده است.

 

 

 

 

خیابان پیامبر مرکزی نزدیک مرکز تجاری کوروش به دلیل نشست زمین گودالی با عمق حدود 3متر ایجاد شده که یک دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه پراید هم در آستانه افتادن مهار شد.

 

 

 

 

حادثه خیابان پیامبر مرکزی، واقع در خیابان ستاری تا این لحظه تلفاتی نداشته و تا این لحظه، حادثه هیچ گونه خسارت جدی جرحی و یا فوتی نداشت و تنها دو نفر کمی آسیب دیدند که سرپایی مداوا شدند.

 

 

 

 

این حادثه هیچ ارتباطی با نشست گاز نداشته و این نشست زمین بر اثر حفاری مترو بوده است.

 

 

 

 

به گفته ساکنین از روزی که گود برداری در این خیابان آغاز شد ما اعتراض کردیم و بارها به نشانه اعتراض شیشه‌های پاساژ کوروش را شکسته‌ایم، با این حال کسی به حرف ما گوش نکرد.

 

 

 

 

 

ساکنان محله ستاری گفتند: از شهردار تهران به دلیل بی اهمیتی به موضوعات شهری شکایت می‌کنیم.

 

 

 

 

آب، برق و تلفن محله ستاری واقع در خیابان پیامبر مرکزی،تا 24 ساعت آینده و گاز این منطقه تا 4 روز قطع خواهد بود و تا ساعتی دیگر باید همه ساکنین در محله ستاری، خانه‌های خود را ترک کنند. یک خانه سالمندان هم در این خیابان وجود دارد که افراد داخل این خانه سالمندان با مشکل تخلیه مواجه هستند.

 

 

 

 

هم اکنون به واسطه فعالیت نیروهای امدادی، هیچگونه ترددی از مسیر خیابان پیامبر شرق انجام نمی‌شود و این خیابان در محدوده بزرگراه حکیم و ستاری مسدود است و ترافیک در بزرگراه‌های منتهی به خیابان پیامبر نیمه سنگین ولی قابل کنترل است.

 

 

 

 

به دلیل ریزش بخشی از خیابان پیامبر مرکزی و قطع گاز شهری تمامی سیستمهای سرمایشی و تهویه هوا مجتمع کورش و سالن های سینما قطع شد.

 

 

 

 

ظهرپنجشنبه( 11 شهریور) ریزش بخشی از خیابان پیامبر مرکزی ، بدلیل حفاری تونل مترو ؛ موجب بسته شدن خیابان پیامبر و نیز قطع گاز شهری گشت .





در همین رابطه مارال دوستی مدیر روابط عمومی پردیس سینمایی کورش تاکید کرد: تمام بلیت‌های رزرو شده برای روز پنجشبنه معتبر و سانس فیلم‌ها نیز دایر است.





وی افزود:سیستم سرمایشی و تهویه هوای پردیس کورش به دلیل آسیبی که به متروی محدوده این پردیس سینمایی وارد شده، قطع شده است. مجموعه کورش با در نظر گرفتن سلامت و امنیت مردم این سیستم‌ها را قطع کرده، اما مجموعه تخلیه نشده است. با این حال سینماهای پردیس همچنان دایر است و مخاطبان می‌توانند برای تماشای فیلم به این مجموعه مراجعه کنند.





مشتریانی که بصورت اینترنتی اقدام به خرید بلیت نموده اند در صورت تمایل میتوانند با هماهنگی با اپراتور تلفن گویا سینما به شماره 4701 در روز دیگری از کد رزرو خود استفاده کنند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;