مبلمان شهری برق دار + عکس

به گزارش تاسیسات نیوز، جاده های ما، مسیرهای پیاده رو و مبلمان خیابان ها ممکن است خیلی وقت ها بدون استفاده باشند. شرکت پلاتیو یک استارت آپ مجارستانی دو سال برای توسعه یک پنل سنگ فرش خودکفا و مستقل که از انرژی خورشید برای تولید برق استفاده می کند وقت گذاشته است. پنل ها اخیراً در جلوی یک مرکز خرید، در یک بندر و در کنار محل نشستن در فضای آزاد کار گذاشته شده اند.

 

 

 

پنل پلاتیو چندین پروژه از جمله خیابان های خورشیدی را تجمیع کرده است که همه به دنبال بهره برداری از پتانسیل انرژی های تجدیدپذیر فضاهای باز هستند. واحدهای سنگ فرشی پک شده با PV آن با شیشه های ضد لغزش و بسیار قوی پوشیده شده اند که با استفاده از پسماندهای پلاستیکی بازیافتی ساخته می شوند و برای نصب سریع همه آنها دارای کابل ها و سیم کشی های ضروری هستند.

 

 

 

اولین نصب دایمی استارت آپ از دو بانک پنل سنگفرشی برای عابرین پیاده در هر طرف ورودی مرکز خرید گرین کوارتر در آستانه قزاقستان ساخته می شود. واحدهای سنگفرشی در مجموع 80 متر مربع را پوشش می دهد و برای خروجی پیک 11.7 کیلووات در نظر گرفته شده است. برق تولیدی به کاهش نیاز مرکز خرید به برق شبکه کمک می کند.

 

 

 

پلاتیو همچنین با Ibérica S.L. برای قراردادن پنل های بیشتر روی پل های شناور بندرهای سوئد همکاری می کند؛ این پنل ها می توانند برق کشتی ها و تاسیسات بندرگاهی را تامین کنند.

 

 

 

اخیراً یک همکاری با Hello Wood منجر به نصب پنل ها در نیمکت های عمومی پارک پاپ آپ در بوداپست مجارستان شده است. برق تولیدی توسط نیمکت های هوشمند برای شارژ موبایل از طریق پورتهای USB اطراف آن یا به صورت بی سیم برای تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;