آفتابی، بارانی و ابری

به گزارش تاسیسات نیوز، آفتابی، بارانی یا ابری: مطالعه جدید نشان می دهد چگونه آب و هوا روی پاسخ به پیامک های تبلیغاتی تاثیر می گذارد.

 

 

 

در میان عوامل بسیاری که بر بازاریابی دیجیتال و استراتژی تبلیغات آنلاین تاثیر می گذارد، یک مطالعه جدید نشانه های جدیدی در مورد روند رو به رشد در میان شرکت ها و برندهای بزرگ را نشان می دهد … تبلیغ بر اساس شرایط جوی. طبق این مطالعه، شرایط آب و هوایی خاص برای واکنش مصرف کنندگان به تلاش های بازاریابی موبایل قابل کنترل هستند، در حالی که هماهنگی محتوای آگهی شما می تواند بسته به اب و هوای محلی به این پاسخ کمک کند یا به آن آسیب بزند.

 

 

 

همان طور که کاربران موبایل ممکن است متوجه شده باشند، بسیاری از برندهای مطرح از جمله بربری، سخت افزار Ace، تاکو بل، خطوط هوایی دلتا و بیمه فارمرز تبلیغات خود را بر اساس آب و هوا تنظیم می کنند. در واقع، بیش از 200 برند دیگر هم با شرکت کانال آب و هوا برای تبلیغات هدفمند همکاری می کنند.

 

 

 

محققان پایگاه های اطلاعاتی را با پلت فرم های موبایل (SMS و APP) در دو محصول دیجیتال (فیلم و کتاب الکترونیکی) در 6 میلیون کاربر موبایل در 344 شهر چین بررسی کردند. آنها همزمان شرایط آب و هوایی را با تمرکز روی اب و هوای آفتابی، ابری و بارانی در نرخ های روزانه و ساعتی در این شهرها ردیابی کردند.

 

 

 

آنها دریافتند در کل، پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات موبایل در آب و هوای آفتابی نسبت به هوای ابری 1.2 برابر بیشتر بوده و 73 درصد سریع تر رخ داده است. با این وجود، در روزهای بارانی، پاسخ 0.9 برابر کمتر و 59 درصد کندتر از اب و هوای ابری بوده است.





اب و هوای بهتر از دیروز و بهتر طبق پیش بینی برای فردا موجب پاسخ های خرید بیشتر شد. یک انحراف خوب از اب و هوای ابری یا بارانی پیش بینی شده با وقایع نسبتاً نادر آفتاب به میزان قابل توجهی خرید را افزایش می دهد. به علاوه، در مقایسه با آهنگ خنثی، آهنگ منفی محتوای آگهی به تقویت اولیه به دلیل آفتاب صدمه می زند، اما افت اولیه به دلیل باران را بهبود می بخشد. نتایج آنها اثرات محل های جداگانه، دما، رطوبت، فشار هوا، نقطه شبنم و زمان روز را نیز در نظر گرفته است.

 

 

 

 

قطعاً اگرچه مدیران برند نمی توانند آب و هوا را کنترل کنند، یافته های ما کم ارزش نیستند، چون پیشنهاد می کنند برندها می توانند اطلاعات اب و هوایی محلی را در تبلیغات موبایل در نظر داشته باشند. شرکت ها بایدذ از نسخه آگهی آهنگ پیشگیری در روزهای بارانی و نسخه آگهی آهنگ خنثی ساده در روزهای آفتابی استفاده کنند تا بازخورد بهتری داشته باشند.

 

 

 

با توجه به اینکه امروزه کاربران با آگهی های بسیار و نامناسب زیادی در موبایل های خود رو به رو می شوند، این یافته ها نشان دهنده وجود فرصت جدید آنالیز داده های مشتری برای هدف مند کردن موبایل براساس آب و هوا می باشد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;