ما و مالیات – 74

حسین بادامی


کارشناس امور مالیاتی



به گزارش تاسیسات نیوز، شاید بتوان گفت که بیمه عمر، مهم‌ترین محصول مالی است که در تمام عمر خود خریداری می‌کنیم. در این مقاله توضیح می‌دهیم که بیمه عمر چیست، انواع مختلف آن را شرح می‌دهیم و شرایط هر کدام را بیان می‌کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری بیمه عمر مناسبتان را انتخاب کنید.

 

 

 

چندان عجیب نیست که بسیاری از ما توجهی به مسئله‌ی بیمه عمر نداریم. به‌هرحال اغلب ما در زندگی روزمره‌ی خود، دچار نگرانی‌های مالیِ فراوانی هستیم و به اینکه پس از مرگمان چه اتفاقی برای عزیزانمان خواهد افتاد، فکر نمی‌کنیم. بسیاری از ما علاقه‌ای نداریم که به مرگ فکر کنیم! ولی اگر به این مسئله فکر نکنید که عزیزانتان، بدون درآمد شما چه خواهند کرد، در نهایت آن‌ها را در حالی ترک خواهید کرد که از نظر مالی در شرایط دشواری قرار دارند، آن‌هم در زمانی که بدون وجود مشکلات مالی هم، با دورانی پُر استرس و از لحاظ عاطفی دشوار، روبه‌رو خواهند بود.

 

 

 

حتی اگر شاغل نیستید (به‌عنوان‌مثال پدر یا مادری که در خانه می‌ماند و کارهای خانه را انجام می‌دهد) باز هم پوشش بیمه برای شما مفید خواهد بود، زیرا احتمالاً مراقبت از بچه‌ها و انجام سایر کارهای خانه در زمان نبود شما، هزینه‌هایی را به خانواده تحمیل خواهد کرد.

 

 

 

به دلیل متعدد بودن بیمه‌نامه عمر، بهتر است دقیقاً طرح‌ها را بشناسید و سپس اقدام به خرید طرح بیمه‌ی مناسب برای خود کنید. در ادامه شرح می‌دهیم که انواع گوناگون طرح‌های بیمه چگونه عمل می‌کنند تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام‌یک از انواع بیمه برای شما مناسب‌تر است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;