لزوم اختصاص مرجعی برای پاسخگویی به مشکلات فاضلاب مردم

 

 

امام جمعه بهبهان گفت: شرکت آبفا مرجعی را به منظور بررسی نظرات و مشکلات مرتبط با اجرای فاضلاب در شهر بهبهان تشکیل دهد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حجت‌الاسلام علیرضا ابوعلی با اشاره به اجرای طرح فاضلاب از محل اعتبارات غیردولتی فروش اوراق مشارکت اظهار کرد: طرح فاضلاب بهبهان می‌تواند تاثیر بسزایی در عرصه زندگی مردم داشته باشد.

وی افزود: برخورداری از سیستم استاندارد و مناسب دفع فاضلاب که متناسب با موازین بهداشتی است از نیازهای مهم مردم محسوب می‌شود.

امام جمعه بهبهان ابراز امیدواری کرد با نظارت بیشتر و رعایت نکات فنی از سوی مجریان و ناظران این طرح بزرگ ملی به خوبی در موعد مقرر اجرایی شود.

ابوعلی تصریح کرد: از مسئولان شهرستان نیز انتظار می‌رود با همکاری بیشتر و تداوم هماهنگی‌ بین دستگاه‌ها مشکلات موجود را سریعتر حل نمایند تا روند اجرای کار با شتاب بهتر و مناسب‌تری ادامه یابد.

وی در ادامه خواستار آینده‌نگری و نگاه مثبت مردم به این طرح بزرگ زیست محیطی شد و خاطرنشان‌کرد: هر آبادی یک خرابی هم دارد لذا از مردم بهبهان می‌خواهیم تا با حمایت و حوصله بیشتر با عوامل اجرایی همکاری کرده و با نظارت بیشتر مشکلات را به مسئولان اجرایی اطلاع دهند.

امام جمعه بهبهان اضافه کرد: از شرکت آبفا می‌خواهیم مرجعی را به منظور بررسی نظرات و مشکلات مرتبط با اجرای این طرح در شهر بهبهان تشکیل دهد.

ابوعلی خاطرنشان‌کرد: این امر موجب می‌شود تا اشکالات موجود در سر راه اجرای این پروژه به موقع شناسایی و رفع شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;