قیمت میکروآپارتمان های پایتخت چقدر است؟

به گزارش تاسیسات نیوز، بررسی‌‌ فایل های خرید و فروش‌ میکروآپارتمان های ۳۰ مترمربعی پایتخت نشان می دهد که برای خرید این واحدها دست‌کم به بودجه ای معادل یک میلیارد تا سه میلیارد تومان نیاز است.
به گزارش اخبار ساختمان، برخی از واسطه گران ملکی می گویند، خریداران میکروآپارتمان ها دو دسته هستند، دسته اول دلالان خانه که هدف نوسان گیری و فروش با سود بیشتر دارند و دسته دوم زوج های جوانی هستند که خود، صاحب ملک و یا مستأجر هستند و قصد سکونت در این خانه ها ندارند و به جهت سرمایه گذاری و اجاره دادن این خانه های ریزمتراژ را خریداری می کنند.

بررسی‌‌ فایل های خرید و فروش‌ میکروآپارتمان های ۳۰ مترمربعی پایتخت نشان می دهد که برای خرید این واحدها دست‌کم به بودجه ای معادل یک میلیارد تا یک میلیارد تومان نیاز است.

البته باید در نظر داشت که واحدهایی که با مبلغ یک میلیارد تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عرضه شده است، در بافت های قدیمی قرار دارد و یا سند آنها قولنامه ای است.

در محله سلسبیل، آذرماه سال گذشته آپارتمانی ۳۰ متری و ۲۱ سال ساخت، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می رسید اما هم‌اکنون برای واحدی با ۳۰ مترمربع زیربنا و ۲۵ سال عمربنا، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین در این تاریخ، یک خانه ۳۵ متری زیر همکف با ۱۱ سال قدمت بنا و واقع در شمیران نو و منطقه ۴ تهران، ۴۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود اما در اسفندماه سال جاری، آپارتمانی ۳۰ متری و ۳۰ سال ساخت، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد و علاوه بر بافت قدیمی آن، دارای سند قولنامه ای است.

قیمت میکروآپارتمان ها در تهران
محدوده
متراژ
سن بنا
قیمت
جیحون
۳۰
۱۸
۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان
نارمک
۳۰
نوساز
۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان
امامت
۳۰
۲۲
۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان
سبلان
۳۰
۴
۲ میلیارد تومان
شمیران نو
۳۰
۳۰
۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان
پیروزی
۳۰
۱۷
۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان
مرزداران
۳۰
۲۲
۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان
پونک
۳۰
نوساز
۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان
سلسبیل
۳۰
۲۵
۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان
جنت آباد جنوبی
۳۰
۱۶
۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان
هفت حوض
۳۰
نوساز
۳ میلیارد تومان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;