قیمت تجهیزات انرژی را کاهش دهید

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از شانا،انرژی از منابع مهم و صرفه جویی در انرژی از هزینه های دولت می کاهد.در این راستا بهتر از تجهیزات کالا ارزانتر به مردم عرضه شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت می‌تواند کالا و تجهیزات مربوط به بهینه‌سازی را برای کاهش شدت مصرف انرژی در بخش خانگی ارزان کندسیدمحمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار شانا، بابیان اینکه اساس اقتصاد مقاومتی مقوله تولید است، افزود: دولت می تواند با سازوکاری مشخص، کالا و تجهیزاتی را که در خصوص کاهش شدت مصرف انرژی کاربرد دارند را ارزان در اختیار مردم قرار دهد چون درنهایت از بار هزینه‌های دولت در بخش تولید انرژی کاسته می‌شود و از سوی دیگر مردم نیز در بلندمدت هزینه‌ کمتری پرداخت می‌کنند.
عضو کمیسیون صنایع تصریح کرد: در صنعت نفت برنامه‌ها به سمت داخلی سازی «کالا و تجهیزات» است.
دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در این زمینه صنعت نفت نمره قبولی دریافت می‌کند چون در حوزه برنامه‌های تولید داخل کارهای خوبی شکل‌گرفته است و انتظار می‌رود با تقویت مقوله بومی‌سازی سهم صنعت نفت در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.
این نماینده مجلس نهم به موضوع شدت مصرف انرژی در کشور اشاره کرد و افزود: بخش زیادی از این چالش معطوف به هزینه‌های اولیه ساخت‌وساز مسکن است.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;