اختصاص برچسب انرژی برای منازل مسکونی!

برچسب تعیین رده انرژی برای منازل مسکونی

برچسب انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز:ایالت کنکتیکوت در شمال شرقی ایالات متحده، اولین برنامه ملی رده انرژی خانه را در سطح ایالت راه اندازی می کند. این برنامه برچسب های راندمان انرژی را در سطح ایالت در دسترس می سازد. با استفاده از رده انرژی خانه ی دپارتمان انرژی، برنامه راه حل های انرژی خانه EnergizeCT رده راندمان انرژی فراهم و توصیه هایی در باره پیشرفت های بازده برای ساکنان منازل مسکونی در سطح ایالت ارایه می کند. این تغییر نشانه گامی مهم برای بهبود موجودی خانه ها و تشویق برای نسخه های صرفه جویی در مصرف انرژی است.

رده انرژی خانه، یک سیستم رتبه بندی ملی است که توسط دپارتمان انرژی آمریکا ابداع شده است. رده، راندمان انرژی یک خانه را بر اساس سازه و سیستم های گرمایش و سرمایش و آب گرم آن منعکس می کند. بخش «واقعیت های خانه» جزییاتی در مورد سازه و سیستم های فعلی می دهد و«توصیه ها» نیز نشان می دهد چگونه راندمان انرژی خانه بهبود یابد تا رده بالاتر حاصل شده و در هزینه ها صرفه جویی شود.

چندین ایالت دیگر از کنکتیکوت دنباله روی کرده و رده انرژی خانه را در یک مبنای ایالتی پایه ریزی کرده اند. علاوه بر کنکتیکوت، کلرادو و ورمونت به اجرای برنامه رده انرژی خانه نزدیک هستند. جاهای دیگر مثل برکلی و کالیفرنیا از آن در سیاست های بهره برداری انرژی استفاده می کنند. هدف، کمک به تعداد بیشتری از آمریکایی ها برای تحقق صرفه جویی در مصرف انرژی در زمان خرید خانه جدید است.

صندوق راندمان انرژی کنکتیکوت، بودجه شرکت United Illuminating و Eversource را برای الحاق رده Eversource خانه با برنامه راه حل های Eversource خانه خود که به عنوان برنامه راندمان انرژی مسکونی برتر شناخته می شود تامین کرد.

این برنامه با اصلاحات نقطه ای شامل روشنایی کارامد، معیارهای آب گرم و درزگیر یهوا و کانال برای نشتی های مهم آغاز می شود. بعد یک رده انرژی خانه شامل اطلاعاتی درباره خانه آنها و توصیه هایی برای بهبودهای بیشتر به ساکنین ارایه می شود.
بعد از راه اندازی برنامه رده انرژی خانه، کنکتیکوت برای رده بندی سالانه بین ۱۲۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ برنامه ریزی می کند. تلاش می شود تا سال ۲۰۳۰، این برنامه برای ۸۰% خانه ها اجرایی شود.

دپارتمان انرژی و حفاظت از محیط زیست این ایالت کارگروهی تشکیل داده است تا امکان وارد کردن اطلاعات راندمان انرژی مسکونی شبیه رده انرژی خانه در فهرست بنگاه های معاملات ملکی فراهم شود. این نوع اطلاعات در چندین سرویس گردآوری شده و مالکان آینده را در جایگاه بهتری برای درک هزینه واقعی زندگی در یک خانه قرار می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;