فعال شدن سامانه مدیریت بازرسی آسانسور و پلکان برقی در خوزستان

عضو هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان از فعال شدن سامانه مدیریت بازرسی آسانسور و پلکان برقی در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس رضا عصاره اظهار داشت: این سامانه در راستای استقرار دولت الکترونیک در سازمان ملی استاندارد ایران به منظور خدمات روان و شفاف بازرسی آسانسور براساس استانداردهای جاری سازمان در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان طراحی شده است که در ادارات کل استانی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی گفت: در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور و پلکان برقی اسامی شرکت های مجاز مونتاژ و نصب آسانسور، فهرست تولیدکنندگان معتبر، فرآیندهای بازرسی تا صدور تاییدیه، استعلام تاییدیه‌ها، درخواست بازرسی ادواری، مشاهده تعرفه‌های بازرسی سالیانه و ادواری، لیست بازرسان و … قابل مشاهده است.
عضو هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خاطر نشان کرد: در این سامانه تمامی فرایند های در خواست بازرسی تا صدور تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در بستر اینترنت به صورت الکترونیکی انجام می شود. همچنین امکان سرویس دهی به متقاضیان از طریق دفاتر پیشخوان، اتصال به سامانه شهرداری های سراسر کشور و نیز تامین گزارشات آماری مورد نیاز سازمان در آن پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا ساختمان ها به سمت مهندسی ساز شدن حرکت کنند اظهاردتشت: سازندگان مسکن و ساختمان (مجریان ذیصلاح)، مهندسان ناظر، مالکان، کارفرمایان و فعالان بخش صنعت ساختمان می توانند با مراجعه به https://lift.isiri.gov.ir/Home/About ، تمامی مراحل فرآیند بازرسی آسانسور برقی خود را ثبت کنند.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;