فراخوانی برای حمایت از طرح‌های ساخت بار اول حوزه انرژی

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در راستای تحقق قانون جهش تولید دانش‌بنیان از طرح‌های ساخت بار اول در حوزه صنعت برق و اصلاح الگوی مصرف انرژی حمایت می‌کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای اجرایی‌سازی ماده (۸) آیین نامه حمایت از تولید، دانش‌بنیان و فناور و اشتغال آفرین در صنعت آب و برق و به منظور تخصیص بهینه تسهیلات خطرپذیر موضوع بخشی از بند (ط) تبصره (۱۵) قانون بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۱، طرح‌های ساخت بار اول در صنعت برق و اصلاح الگوی مصرف انرژی از طریق اعطای تسهیلات، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق، شرکت‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی، افراد و هسته‌های نوآور (در قالب حمایت از شتاب‌دهنده‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه انرژی)، با ساخت بار اول محصولات کلیدی، گلوگاهی و پرکاربرد در صنعت برق و اصلاح الگوی مصرف انرژی و ارائه خدمات مرتبط که نمونه مشابه داخلی ندارند، می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۱ در سامانه دریافت طرح‎ها به نشانی T15.isti.ir ثبت کنند.
به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، طرح‌ها بر اساس زمان دریافت، در اولویت بررسی و تخصیص تسهیلات قرار می‌گیرند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;