فاز چهارم قسمت هفتم – بررسی فرایند طراحی گاز در تهران

گفت و گوی زنده در تاسیسات نیوز

در روز دوشنبه ۲۰ شهریور،خبرگزاری تاسیسات نیوز حدود دوساعت در صفحه اینستاگرام به صورت زنده گفت و گویی برگزار کرد. در این گفت و گو که به میزبانی تاسیسات نیوز و آقای دکتر واصف برگزار گردید، در خصوص فرآیند طراحی گاز در تهران صحبت شد.

آقایان مهندس جلوه‌گران، جعفری فشارکی، کاظمی و نوری کوپایی مهمانان این گفت و گو بودند. در ابتدا مهندس مسعود کاظمی، از فعالان صنفی دقایقی با دکتر روح اله واصف به گفت و گو پرداختند. مهندس کاظمی در این گفت و گو درباره‌ی تاریخچه و چالش‌های طراحی گاز صحبت کردند.

بعد از این گفت و گو، دکتر واصف میزبان مهندس جلوه‌گران و مهندس جعفری فشارکی، اعضای هیئت رئیسه گروه تخصصی مکانیک‌ استان تهران شدند.

ابتدای این مکالمه، مشکلاتی جهت وصل شدن و حضور این فراد وجود داشت که پس از دقایقی این مشکلات مرتفع شد. مهندس جلوه‌گران و مهندس جعفری فشارکی نیز در خصوص فرآیند طراحی و نقش گروه تخصصی در طراحی گاز نظرات خود را بیان کرده و در طی مدت زمان طولانی این گفت و گو را ادامه دادند. و در نهایت مهندس نوری کوپایی که از نویسندگان مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان نیز هستند، با تاخیر وارد گفت و گوی زنده شدند.

مهندس نوری کوپایی درباره طراحی در استان‌های دیگر صحبت کردند. در تمامی مدتی که این گفت و گو در حال برگزاری بود، افراد حاضر در لایو سوالات خود را مطرح می‌کردند و اعضای حاضر در گفت و گو به این سوالات پاسخ می‌دادند. این ویدیو به صورت کامل همراه با ویدیو های دیگر در این دست را میتوانید در سایت تاسیسات نیوز قسمت تلویزیون تاسیسات مشاهده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;