عرضه پرونده ها در هر روز برای انتخاب ناظر

به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای اجرای تفاهم نامه 5 جانبه در خصوص خدمات مهندسی، برای ارجاع کار نظارت پرونده هایی که 3 بار توسط ناظران معرفی شده از صف، رد تایید می شوند (هر ناظر 36 ساعت فرصت تایید دارد و در صورت عدم تایید و یا رد پرونده، به ناظر بعدی ارجاع می شود و این فرآیند تا 3 بار انجام می شود)، مکانیزمی طراحی شده است که ارجاع این پرونده ها با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.





بر این اساس کلیه پرونده هایی که تا ساعت 16 هر روز برای بار سوم توسط ناظر برگشت خورده باشند از ساعت 16 الی 20 به تمام اعضای سازمان نظام مهندسی که مطابق تنظیمات کارتابل خود آمادگی قبول آن پرونده ها را دارند، از طریق کارتابل عرضه شده و داوطلبان ارائه خدمات نظارت به این پروژه ها، از طریق کارتابل آمادگی خود را اعلام می نمایند.






پس از پایان مهلت داوطلبی، سیستم بر اساس اولویت داوطلبان در صف ارجاع کار، نسبت به ارجاع پرونده به داوطلبان اقدام می نماید. در صورتی که به هر دلیل پرونده پس از ارجاع به اولین داوطلب دارای بالاترین امتیاز در صف، توسط سامانه شهرسازی برگشت بخورد، پرونده به نفر بعدی ارجاع می شود و به همین ترتیب ادامه می یابد.

 

 

 

 

لازم به ذکر است دلایل برگشت پرونده در این حالت صرفا مواردی مانند عدم ظرفیت، منقضی شدن تاریخ پروانه و غیره خواهد بود و اراده ناظر برای تایید یا عدم تایید، به دلیل اعلام داوطلبی قبلی از فرآیند حذف شده و در صورت تایید سامانه شهرسازی، پرونده به صورت خودکار از سوی ناظر تایید می شود.

 

 

 

 

این سیستم از روز سه شنبه مورخ 11 خرداد ماه 1395 ساعت 16 آغاز به کار خواهد نمود و با توجه به مواردی که قبلا در سیستم سه بار یا بیشتر توسط ناظران عدم تایید خورده اند، ده­ها پرونده در روز 11 خرداد ماه ساعت 16 ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

نکات مهم:

 

– با توجه به فرآیند تعریف شده، در حال حاضر هر عضو سازمان تنها برای یکی از کارهای ارائه شده در فهرست می توانند اعلام داوطلبی نمایند.

 

 

 

 

– در حال حاضر اثر اخذ این کارها در سهمیه و نوبت صف، مشابه سایر کارهای ارجاعی بوده و تفاوتی از این نظر نخواهد داشت.

 

 

 

 

– اعلام داوطلبی در صورتی که کار به عضو ارجاع نشود تاثیری در سهمیه و صف نخواهد داشت.

 

 

 

– شرایط ارجاع کار برای افراد حقیقی و حقوقی مطابق تفاهم نامه 5 جانبه در این مکانیزم رعایت خواهد شد.

 

 

 

– ساعت بازگشایی سیستم (16) و ساعت اتمام مهلت اعلام داوطلبی (20) بر اساس ساعت رسمی سامانه خواهد بود.

 

 

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;