طنین چیلرهای تازه نفس در خط تولید

به گزارش تاسیسات نیوز، نشست خبری مدیرعامل شرکت البرز دارو در محل این مجموعه بورسی با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد و دکتر پویا فرهت در خصوص جزییات طرح توسعه و تجهیز خط تولید جامدات توضیحاتی ارایه کرد.

 

 

 

 

دکتر فرهت در ابتدای سخنان خود با اشاره به این مطلب که خط تولید جامدات از ابتدای فعالیت شرکت دایر بوده و در سال 1360 به بهره برداری رسیده است گفت:طی سال های اخیر به دلیل فرسودگی ساختمان و تأسیسات صنعتی و تأمین نشدن الزامات مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت خانه مذکور ضمن تعیین مهلت، صدور و تمدید پروانه محصولات را منوط به بازسازی خط تولید جامدات نمود.

 

 

 

 

وی افزود: در همین راستا، شرکت احداث خط تولید جدید جامدات را در دستور کار قرارداد تا ضمن تأمین نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با رعایت الزامات استانداردهای کیفی بین المللی، زمینه همکاری با شرکت های معتبر خارجی نیز فراهم شود.

 

 

 

 

وی از ورود خدمات مشاور شرکت معتبر آلمانی در طراحی سیستم تهویه خبر داد که به موازات آن ؛ ماشین آلات، تأسیسات صنعتی، احداث فضاهای تولید، نصب و راه اندازی سیستم تهویه (هواسازها، چیلر و برج خنک کننده، کانال کشی و اقلام کنترلی الکترونیکی) و نیز احداث سایر تأسیسات شامل لوپ آب مصرفی، برق، هوای فشرده و بخار، در کمتر از یکسال و نیم، با صرف هزینه ای معادل 140 هزار میلیون ریال تامین شد.

 

 

 

 

فرهت در خاتمه سخنان خود متذکر شد پروژه مذکور از نظر تأمین کلاس کیفی و کیفیت مصالح، تجهیزات و ماشین آلات استفاده شده در آن بهترین خط تولید جامدات در ایران است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;