عرضه روغن موتور با پایه گیاهی به بازار

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از آغاز عرضه انبوه «تترا» نخستین روغن موتور با پایه گیاهی با مزایای کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت به بازار خبر داد.





به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، عیسی اسحاقی گفت: این روغن موتور که در خرداد ماه امسال در جمع عاملان فروش کشور رونمایی شد، به دلیل کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت و قابل استفاده بودن برای اکثر خودروها مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.





وی تولید و عرضه روغن موتور «تترا»، ایجاد پایانه صادراتی و مخازن 25 هزار تنی، صادرات محصولات نهایی و کاهش خام‌فروشی و نصب فیلترهای واحد موم‌زدایی به منظور کاهش روغن اسلک وکس و افزایش روغن پایه تولیدی را از اقدامات مهم این شرکت در سال‌جاری ذکر کرد.




مدیرعامل شرکت نفت‌ایرانول افزود: روغن‌موتور تترا تنها در چند کشور پیشرفته عرضه می‌شد که از سوی کارشناسان ایرانول این محصول در داخل کشور نیز فرمولاسیون آن تهیه و به بازارعرضه شد. وی تصریح کرد: ساخت پایانه صادراتی ایرانول در ماهشهر روند خوبی را طی می‌کند و طی ماه‌های آینده مخازن 25 هزار تنی ایرانول در ماهشهر افتتاح خواهد شد.





وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پایانه صادراتی، می‌توان بازار صادرات محصولات را در راستای کسب سود بیشتر به‌طور مناسب‌تر مدیریت کرد. وی افزود: در این سال به منظور صادرات محصولات نهایی به کشورهای دیگر گام‌های جدی برداشته شد و مقدار صادرات محصولات نهایی در هشت ماه اول سال‌جاری نسبت به سال‌های قبل حدود 4برابر شده است.





مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از رایزنی‌ها برای تولید روغن دریایی با یک برند خارجی و مشارکت شرکت‌های داخلی در آبادان خبر داد و گفت: در این راستا توافق‌های اولیه انجام و به دنبال اجرایی کردن توافق و تولید روغن دریایی برای نخستین‌بار در کشور از سوی یک شرکت معتبر تولید روغن دریایی خارجی در ایران هستیم.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;