طراحي و ساخت دستگاه تست و کاليبراسيون رگولاتور گاز

دستگاه تست و کاليبراسيون رگولاتور گاز

نسل جدید دستگاه‌های تست و کالیبراسیون رگولاتور گاز شهری برای نخستین بار در کشور طراحی و ساخته شد.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  رگولاتور گاز شهری از تجهیزات بسیار مهم شبکه گاز طبیعی است که حفظ ایمنی مصرف کنندگان را بر عهده دارد و با تنظیم فشار گاز ورودی به منازل مسکونی و ساختمان‌های تجاری و صنعتی، آن را به میزان دبی و فشار مورد نظر برای مصرف، ثابت نگه می‌دارد.

محمدرضا جعفری مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان گفت: دستگاه کالیبراسیون رگولاتور گاز شهری قادر به تست و کالیبره کردن انواع رگولاتورهای گاز با جریان ورودی 40 ، 65 ، 100 و 160 مترمکعب بر ساعت با فشار خروجی 17.8 میلی بار (یک چهارم پوند) و 160 مترمکعب بر ساعت با فشار خروجی 2 پوند است.

 

مدیر طراحی و ساخت این دستگاه نیز گفت: دستگاه تست و کالیبراسیون رگولاتور گاز سایز بالا ، با اتکاء به 30 سال تجربه شرکت در زمینه تولید انواع تجهیزات ایمنی، کنترل و اندازه‌گیری گاز طبیعی، طراحی و ساخته شده است و هیچگونه نمونه داخلی و خارجی ندارد.

مجید لاله‌چینی افزود: دقت اندازه‌گیری فشار خروجی از رگولاتور در این دستگاه برابر 0.1 میلی بار و دقت اندازه‌گیری جریان خروجی از رگولاتور 95 درصد جریان اسمی است.

او دستگاه تست و کالیبراسیون رگولاتورهای گاز با جریان خروجی 5 ، 10 و 25 مترمکعب بر ساعت نیز طراحی شده است و مراحل پایانی ساخت را پشت سر می‌گذارد و به زودی رونمایی خواهد شد.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;