صندلی توالت یا تخت پادشاهی

به گزارش تاسیسات نیوز، اگر تا به حال به ژاپن سفر کرده باشید حتماً خاطره خوشی از احساس عالی که توالت های محلی با تکنولوژی بالا به شما داده اند در ذهنتان باقی مانده است.






Brondell Swash 1400 بیده ای است که با یک صندلی توالت ساخته می شود. با امکان تنظیم عرض ، فشار و دمای اسپری پاشش و مجموعه ای از ویژگی های دیگر برای تغییر موقعیت مثل یک خشک کن هوا، بوگیر، گرم کن صندلی و یک چراغ شب داخل کاسه، احساس خواهید کرد که بر تخت شاهی نشسته اید!





در حالی که در قبال این امکانات هزینه کمی پرداخت می کنید. این توالت، نازل های فولاد ضد زنگی دارد که می تواند بنابه درخواست شما استریل و با کنترل از راه دور هم تنظیم می شود. علاوه بر دما و فشار آب و عرض پاشش، خشک کردن هوا و گرم کردن صندلی را می توان از آنجا تنظیم کرد. اولویت ها را می توان با یکی از دو پروفایل قابل برنامه ریزی ذخیره کرد، در نتیجه عادات بقیه اعضای خانواده مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند.

 

 

 

قبل از نشستن، آب همزان با تغذیه از مخزن از طریق یک سیستم گرمایش هسته سرامیکی گرم می شود. براندل می گوید این صندلی را می توان روی همه توالت های موجود نصب کرد و نیازی به لوله کش هم ندارد.

 

 

 

 

ویژگی های بیده و گرم شدن صندلی ممکن است برای آسایش مصرف کننده فعلی باشد، اما یک بوگیر اطمینان می دهد فرد بعد هم می تواند از توالت استفاده کند و همین اندازه لذت ببرد. یک محفظه در پشت صندلی یک بوگیر کربنی دارد که مشخصاً بو را از مبداء می گیرد و تنها هر شش ماه یک بار عوض می شود. یک چراغ شب می تواند به پیداکردن مسیر توسط افراد خواب آلود کمک کند.

 

 

برای همه اینها فقط لازم است Swash را به برق بزنید.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;