صدور بیش از ۱۷۴ گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور

مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری از صدور بیش از ۱۷۴ گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور در نه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ عبداله نظری با اعلام این خبر گفت: تمامی بازرسی ها از آسانسورهای مجتمع های مسکونی و تجاری، توسط شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران انجام می گیرد و در صورت تایید ایمنی و عملکرد آسانسور توسط شرکت بازرسی، اداره کل استاندارد استان گواهینامه تأییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور را صادر می کند.
وی در ادامه بر اهمیت ایمنی و ارتقای کیفیت عملکرد آسانسورها تأکید نمود و افزود: همه آسانسورهای نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد تحت پوشش استاندارد قرار گرفته که این موضوع به همه شهرداریهای استان به منظور لحاظ در صدور پروانه پایان کار ساختمانها ابلاغ شده است. بر این اساس صدور پروانه پایان کار از سوی شهرداریها برای ساختمانهای دارای آسانسور اعم از تجاری، مسکونی و دولتی، منوط به اخذ گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور از اداره کل استاندارد استان می باشد.
نظری یادآور شد: این گواهینامه دارای اعتبار یکساله است و آسانسورها باید در دوره های یکساله مورد بازرسی مجدد قرار گیرند که این موضوع از نظر مدیران و متولیان دستگاه های اجرایی مغفول مانده است.
مدیر کل استاندارد استان در پایان از کلیه شهروندان، مالکان و انبوه سازان درخواست نمود که تنها با شرکتهای دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور، قرارداد منعقد نمایند.
منبع استاندارد چهارمحال بختیاری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;