شرکت ارتعاشات صنعتی ایران برگزاری می کند: سمینار آموزشی اتصالات انعطاف پذیر

برند

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران سمینار آموزشی راهکارهای نصب و تعمیرات قطعات برگزار می کند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی آصا، شرکت ارتعاشات صنعتی ایران سمینار اتصالات انعطاف پذیر را روز سه شنبه، 7 آبان ماه 1392، در سالن اجتماعات انجمن برگزار می کند.

  سمینار آموزشی اتصالات انعطاف پذیر ویژه کارکنان اجرایی و تکنیسین های شرکتها و موسسات و سازمانها در زمینه نصب، نگهداری، راهبری، تعمیرات و بهره برداری است که با توجه به مباحث آموزشی آن، مدیران و سایر نمایندگان این مراکز نیز می توانند با حضور در این دوره از آخرین مباحث آموزشی پیش بینی شده استفاده کنند.

 دکتر روزگار، مهندس هاشم زاده و مهندس مهاجری، از مدیران ارتعاشات صنعتی ایران و متخصصان فنی،  اساتید حاضر در این سمینار هستند که به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

برپایی جلسه پرسش و پاسخ و نیز اعطای گواهینامه نصب اتصالات انعطاف پذیر توسط شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با همکاری انجمن از جمله برنامه های این سمینار است.  

نحوه ثبت نام در سمینار آموزشی اتصالات انعطاف پذیر از طریق ارتباط با دفتر انجمن صنفی شرکتهای پیمانکار تأسیسات و تجهیزات صنعتی و تماس با شماره تلفن های 22083961 و 22083959 (آقای مهندس اصحاب یمین) امکان پذیر می باشد.

گفتنی است شرکت ارتعاشات صنعتی ایران، با همکاری انجمن صنفی شرکتهای پیمانکار تأسیسات و تجهیزات صنعتی، سمینار اتصالات انعطاف پذیر را در سالن اجتماعات انجمن برگزار می کند.

علاقمندان می توانند جهت اطلاع بیشتر به آدرس های اینترنتی www.iivco.org و  www.ismeic.org مراجعه کنند.

این مراسم همراه با پذیرایی شام خواهد بود.

 

پایان پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;