شازند اشتغال زایی میکند

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، معاون منابع انسانی نیروگاه شازند گفت: جذب نیروی بومی در صورت تامین سوخت گاز طرح توسعه در دستور کار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در صورت نهایی شدن طرح توسعه در بخش کارگاهی بیش از یک‌هزار و 500 نفر جذب شوند.

 

 

صامت فتحعلیان در اراک اظهار داشت: بحث بومی‌سازی پرسنل نیروگاه شازند یکی از سیاست‌های مدیران این مجموعه بوده که خوشبختانه با اقدامات انجام شده و پیگیری‌های به عمل آمده تا حدودی محقق شده است.




وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد از پرسنل نیروگاه، کارکنان بومی شهرستان هستند و انتخاب کارگر نمونه استان از بین کارگران این مجموعه از افتخارات نیروگاه شازند به شمار می‌رود.




معاون منابع انسانی نیروگاه شازند با اشاره به انتخاب این نیروگاه به عنوان برترین نیروگاه کشور در حوزه آموزش بیان داشت: نیروگاه شازند همچنین موفق به کسب عنوان نیروگاه برتر در حوزه صنعت حامی کارگر شناخته شده است.




فتحعلیان با اشاره به طرح توسعه نیروگاه گفت: جذب نیروی بومی در صورت تامین سوخت گاز طرح توسعه در دستور کار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در صورت نهایی شدن طرح توسعه در بخش کارگاهی بیش از یک‌هزار و 500 نفر جذب شوند.

 

 

به گفته وی در حال حاضر بالغ بر 506 نفر در نیروگاه حرارتی شازند مشغول کار هستند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;