سپهرفوم، برند معتبر در صنعت ورزش

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، مهدي وعيدي مدير فروش محصولات كيمياجاويد و سپهر پليمر اسپادانا با بيان اين مطلب اظهار داشت: پانزدهمين نمايشگاه بين المللي ورزش وتجهيزات ورزشي از روز شنبه ۲۵ دي ماه به مدت ۴ روز در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار شد و گروه صنايع گيتي پسند با برند سپهرفوم براي چهارمين مرتبه در اين نمايشگاه حضور داشت.





وي ادامه داد: سپهرفوم توليدكننده نسل جديد تشك ها وزيراندازهاي ورزشي است كه در اين مسير موفق شده نظر بسياري از فدراسيون هاي ورزشي را به خود جلب نمايد و به عنوان برند معتبر ورزشي در ميان اين فدراسيون شناخته شده است.

 

 

 

 

مدير فروش محصولات كيمياجاويد و سپهرفوم افزود: از زمان برگزاري نمايشگاه ورزش در سال گذشته تا به امروز، موفق شديم نظر فدراسيون هاي كشتي، جودو، تكواندو و ژيمناستيك را به محصولات سپهرفوم جلب نماييم و هم اينك به عنوان تامين كننده اصلي فدراسيون كشتي در حال فعاليت هستيم.

 

 

 

 

وعيدي با بيان اينكه تشك كشتي سپهرفوم مطابق با كيفيت و استانداردهاي جهاني توليد مي شود افزود: تشك ژيمناستيك سپهرفوم و شياپچانگ هشت ضلعي تكواندو، به عنوان با كيفيت ترين و نخستين تشك و تاتامي فدراسيون هاي ژيمناستيك و تكواندو محسوب مي شود و خوشبختانه در اين خصوص حرف هاي زيادي براي گفتن داريم.

 

 

 

 

وي با اشاره به توليد تشك جودو كه محصول جديد سپهرفوم مي باشد، اظهار داشت: سپهرفوم تنها نام تجاري ايراني تشك كراسلينك جودو است كه رايزني هاي مختلف با فدراسيون جودو نيز صورت گرفته و به زودي به عنوان تامين كننده نخست ايراني اين تشك به حساب خواهيم آمد.

 

 

 

مدير فروش محصولات كيمياجاويد و سپهرفوم افزود: ديوار پوش ورزشي، ريباند پازلي، زيراندازهاي ورزشي و تفريحي، چمن مصنوعي پازلي، فوم زيرسازي چمن مصنوعي و تاتامي XPE از ديگر محصولاتي است كه در اين دور از نمايشگاه ورزش براي علاقه مندان و بازديدكنندگان به نمايش در خواهد آمد.

 

 

 

 

يادآور مي شود چهاردهمين نمايشگاه بين المللي ورزش وتجهيزات ورزشي ۲۵ تا ۲۸ دي ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي شود و غرفه شركت سپهر پليمر اسپادانا( از زير مجموعه هاي گيتي پسند) در سالن ۴۰A ميزبان بازديدكنندگان از اين نمايشگاه خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;