سوپرمارکت‌های خودجوش + تصاویر

به گزارش تاسیسات نیوز، شاید ماشینهای بدون راننده رسیدن به مغازه ها را راحت کند ولی سوپر مارکتی که پیش شما بیاید چطور؟ در نمایشگاه CES سال 2018 میلادی Robomart مغازه خودکار بدون راننده برقی را رونمایی کرد که نه تنها سبزیجات سفارش داده شده را میرساند، بلکه به مشتریان این امکان را می دهد که تولیدات تازه را به انتخاب خود بدون آنکه از قبل سفارش دهند با هزینه بسیار کمتری نسبت به سرویسهای تحویل قدیمی دریافت کنند.

 

بیشتر سوپرمارکتها سرویسهای تحویلی را معرفی کردند تا با سایتهای اینترنتی فروش سبزیجات رقابت کنند، ولی هر دو آنها محدودیت هایی دارند. یکی از بزرگترین این محدودیت ها این است که اقلام فاسدشونده با اینکه تازه هستند حدود 60% میزان فروش سبزیجات را شامل میشوند که فقط 5% آن از طریق سفارشات تحویلی است. علاوه بر این، پروسه تحویل سفارشات نیاز به بسته بندی و راننده دارد که اینگونه سرویسها را گران میکند.

 

مطابق صحبتهای Robomart دلیل اینکه فاسدشونده ها چنین درصد کمی از سفارشات تحویلی را شامل میشوند این است که مشتریان ترجیح میدهند که خودشان محصولات را انتخاب کنند تا اینکه یک غریبه که فرق بین کلم پیچ با گل کلم را نمیداند ، این کار را انجام بدهد.

 

راه حل Robomart ماشین-مغازه ای بدون راننده است که با توجه به برنامه نوین رانندگی Nvidia نمره 5 خودمختاری را داراست.


این ماشین از یک نرم افزار اختصاصی رشته قدرت گیرنده ترکیبی, محلی کردن, کنترل, برنامه ریزی راه, و الگریتم پرهیز از موانع استفاده می کند که نیاز به یک راننده خوب و ایمن را برطرف میکند.

 

برای سفارش و فراخواندن ماشین Robomart ، مشتریان از اپلیکیشن گوشی هوشمند استفاده می کنند. زمانی که ماشین برسد مشتری در را باز میکند و محصول خود را انتخاب میکند در حالی که تکنولوژی حساب و کتاب آن ، صورتحساب را محاسبه میکند و رسید را تحویل می دهد.

 

به گفته شرکت, Robomart نه تنها مناسب محیط زیست است ،بلکه 5 برابر ارزانتر از سرویسهای تحویل سنتی است ،همچنین تحقیقات نشان می دهند که 65% زنان 26 تا 44 ساله آمریکایی تمایل به سفارش Robomart آن هم بیشتر از یک بار در هفته دارند.

 

به اضافه, این سامانه این امکان را به فروشندگان می دهد تا اطلاعات فروش مصرف کننده ها را گردآوری کرده, بدون اینکه در ملک جدیدی سرمایه گذاری کنند بازار خود را گسترش دهند و تمام کارهای مربوط به تجهیز کردن و ناوگان سفارشات خود را از طریق Robomart مدیریت کنند. این سامانه علاوه بر این، این امکان را به آنها می دهد تا از طریق اپلیکیشن با مشتریان و کارکنان و پلیس در ارتباط باشند.

 

Robomart هم اکنون اولین نمونه آزمایشی خود را ساخته است و به دنبال گرفتن مجوز از اداره حمل و نقل کالیفرنیا می باشد. قدم بعدی ساخت نسخه های کامل Robomart و شروع تبلیغات در منطقه خلیج سانفرانسیسکو میباشد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;