سند شهرسازی اسلامی و ساخت و ساز تدوین می شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در نشست با اعضای سازمان‌های نظام مهندسی و بسیج مهندسین فارس گفت: سند معماری و شهرسازی اسلامی و سند فرهنگی ساخت و ساز تدوین شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، نشست هم اندیشی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در شیراز برگزار شد.
نیما زارع مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در این خصوص به خبرنگار بسیج گفت: در این نشست، به بحث و تبادل نظر در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی و عملکردی جامعه مهندسین و بررسی و آسیب شناسی نیاز های این قشر از جامعه پرداخته شد.
زارع تصریح کرد: سازمان های نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین فارس همچنین درخواست توجه بیشتر از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی و پیگیری مسئولیت های اجتماعی دستگاه های اجرایی کشور در این خصوص را داشتند.
وی ادامه داد: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ضمن راهنمایی و ارائه پیشنهادات، از جامعه مهندسین فارس در خواست کرد تا سند معماری و شهرسازی اسلامی و همچنین سند فرهنگی ساخت و ساز را بررسی و جهت ارائه در شورا تدوین کند.
به گفته زارع، علاوه بر مصوبات دیگر این حلسه، بر تداوم اینگونه جلسات تاکید شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;