سمینار آموزشی کاربرد اتصالات انعطاف‌پذیر

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت ارتعاشات صنعتی ایران ، اقدام به برگزاری سمینار آموزشی کاربرد اتصالات انعطاف‌پذیر در صنعت با حضور جمعی از کارشناسان، مهندسان و صنعتگران کرد.




مدیرعامل ارتعاشات صنعتی ایران ضمن تاکید بر کاربرد دانش و فناوری در تولیدات صنعتی گفت: برای حضور هر چه بیشتر صنعتگران در بازارهای جهانی باید همگام با دانش و فناوری روز دنیا حرکت کرد.




دکتر خدابخشی بر امکانات و دانش صنعتی ارتعاشات صنعتی تاکید کرد و گفت: تکنولوژی و ماشین‌آلات متعددی که در این شرکت مستقر شده برابر با معتبرترین استانداردهای کشورهای پیشرفته است؛ به‌طوری که در تولید قطعاتی که تا چندی پیش از اروپا وارد می‌شد، اینک به خودکفایی رسیده‌ایم.




وی هدف برگزاری این سمینار را افزایش آگاهی و سطح علمی مشتریان دانسته و بیان کرد: آشنایی مشتریان و متخصصان ما با تکنولوژی‌های مدرن و تکنیک‌های جدید در سطح جهانی، بالا بردن سطح کمی و کیفی تولید و آشنایی بیشتر با امکانات و استعدادهای تولیدی ارتعاشات صنعتی ایران انگیزه دیگر برگزاری این سمینار به شمار می‌آید.




طی بررسی‌های انجام شده و با توجه به بازخوردی که از سمینار سال گذشته در رابطه با افزایش سطح بهره‌وری و تبادل اطلاعات دریافت کردیم بار دیگر این سمینار برگزار شد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;