رفع چالش سامانه یکپارچه عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان

یاسر ابراهیمیان قاجاری، رئیس کمیسیون فناوری های نوین شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت:  سامانه یکپارچه عضویت مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان باوجود همه چالش‌های پیش رو با همکاری نزدیک واحد فناوری اطلاعات سازمان نظام مهندسی استان‌ها به نتیجه رسیده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، نهمین جلسه کمیسیون فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان شورای مرکزی به ریاست یاسر ابراهیمیان قاجاری، عضو شورای مرکزی و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به صورت حضوری و مجازی در محل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
در این جلسه سامانه یکپارچه سازمان نظام مهندسی توسط مشاور طرح ارائه شد و مدیران فناوری اطلاعات سازمان استان‌ها به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. طبق برنامه ریزی انجام شده، این سامانه به صورت آزمایشی از ۲ هفته دیگر شروع به کار می کند و امید است تا سال آینده به توان اکثر قابلیت‌های مورد نیاز و طراحی شده آن اجرا شود.
در ادامه سامانه GIS سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تشریح و مقرر شد سایر استان‌ها با الگو برداری از این سامانه و طی هماهنگی با کمیسیون فناوری‌های نوین شورای مرکزی، قابلت‌ها و تحلیل‌های مکان محور (GIS) را به سامانه‌های خود اضافه کنند.
گفتنی است، برخی استان‌ها نیز فعالیت‌های مشابهی در این خصوص داشتند که بنا به دلایل مختلف تا کنون به طور کامل اجرا نشده و بعد از مدتی تاکنون غیر فعال مانده است.
یاسر ابراهیمیان قاجاری گفت: سامانه یکپارچه عضویت مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان باوجود همه چالش‌های پیش رو با همکاری نزدیک واحد فناوری اطلاعات سازمان نظام مهندسی استان‌ها به نتیجه رسیده است و امیدوار هستیم جلسات کمیسیون فناوری‌های نوین به طور منظم برگزار شود.
وی ادامه داد: مباحث مربوط به هوش مصنوعی از دیگر برنامه‌های دارای اولویت این کمیسیون بوده که با همکاری واحد فناوری اطلاعات سازمان نظام مهندسی استان‌ها، این برنامه ها نیز اجرا و اطلاع رسانی می شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;