ساخت پروژکتور خورشیدی هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، در اخبار خواندیم که در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور، پروژکتور خورشیدی هوشمند PSI-27w، با مدیریت هوشمند انرژی ذخیره شده، با حضور دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان محیط زیست کشور رونمایی شد.

 

 

 

در این جا مناسب دیدیم آشنایی بیشتری با این پروژکتور داشته باشیم.

 

 

 

این سیستم با استفاده از انرژی خورشیدی پاک و برای کاربرد در محیط‌های باز استفاده شده و هیچ گونه هزینه‌ای بابت خرید سیستم چراغ، خرید کابل و خرید تمامی اتصالات برقی و اجرای کابل‌کشی و شبکه اتصال به زمین و همچنین هیچ گونه صورت حساب قبوض برق ماهیانه و هزینه‌های عملیات برق رسانی ندارد.

 

 

 

از جمله مزایای این سیستم استفاده از کنترل سیستم هوشمند الکترونیک به منظور ایجاد امنیت، مراقبت و حفاظت در اطراف محدوده چراغ خورشیدی در طول تاریکی شب است. این سیستم در خیابان‌ها، میادین، پارک‎ها، تمامی مناطق و فضاهای سبز و تفریحی، پروژه‌های ساخت و ساز به صورت موقت، تمامی محوطه‌های پارکینگ روباز، مزارع، پادگان‌های نظامی و هر محیط سر باز که نیاز به روشنایی شب دارد قابل نصب است.





همچنین در اماکن مقدس و متبرکه، مراکز تاریخی و فرهنگی و تفریحی، دریاچه و معبر رود و مناطق کوهستانی و تفریحی و محیط‎هایی که امکان تخریب نباشد، در ارتفاعات و مناطق صعب العبور و روستایی و دور از شبکه انتقال برق، در محوطه‌های باز پتروشیمی، پالایشگاه و حتی جهت ایجاد روشنایی به صورت موقت در اماکن تاریک مانند تونل‌ها و با توجه به خاصیت ضد انفجاری در معادن مختلف قابل کاربرد است. این سیستم، محصول شرکت نانو انرژی پیشرو بین الملل، از موسسات مستقر در مرکز رشد نفت و گاز پتروشیمی پارک علم و فناوری فارس است.





این شرکت سیستم پکیج روشنایی یکپارچه و مستقل با استفاده از کنترل هوشمند الکترونیک بدون کابل با استفاده از انرژی خورشیدی پاک و دوستدار محیط زیست را ثبت اختراع کرده است که محصول طراحی شده در این شرکت در مجموعه علمی تحقیقاتی پارک علم و فناوری فارس بوده و این محصول هیچگونه مشابه داخلی نداشته و با استفاده از بروزترین و آخرین تکنولوژی انرژی خورشیدی در مجموعه‎ای تحت نظارت و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شیراز فعالیت می‎کند.





با استفاده از ۷۲ عدد لامپ SMD و توانایی تولید روشنایی، حتی در روزهای ابری تا حداقل سه شبانه روز متوالی با استفاده از باتری خشک لیتیوم-آیون و پلیمری پیشرفته را دارد و در تمام طول هر شب از غروب آفتاب تا سپیده دم کاملا روشن می‎ماند.





همچنین در هر محیط تاریکی به صورت اتوماتیک روشن خواهد شد. علاوه بر آن یک برج نور و روشنایی سریع و آسان در مراکز تجمع گروهی و سایت‎های در حال احداث و یا پروژه‎های در حال ساخت و ساز نیز بسیار کاربرد دارد و به عنوان یک سیستم روشنایی اضطراری کاملا ایمن و مستقل، به صورت ثابت و یا سیار و با خودروهای مختلف آتش نشانی و امداد در شرایط و حوادث غیر مترقبه کاملا قابل اعتماد خواهد بود و دارای مشخصات انحصاری زیر می‎باشد:




صفحه خورشیدی پلی کریستالین و ۷۲ عدد لامپ SMD

 

 

باتری لیتیوم – آیون و پلیمری پیشرفته

 

 

سیستم کنترل هوشمند روشنایی و سیستم هوشمند شارژ باتری

 

 

 

ضد آب و باران، مقاوم در برابر طوفان با سرعت ۱۵۰ کیلومتر و ۲ سال گارانتی کامل






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;