کارشناسی سیستم احتراق دیگ و مشعل موتورخانه

به گزارش تاسیسات نیوز، بر اساس ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 1386 تمامی دستگاههای دولتی موظفند نسبت به اخذ معاینه فنی موتورخانه‌ای خود (موضوع استاندارد ملی 16000) از شرکتهای تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد اقدام نمایند.





واضح است که اجرای طرح بدون داشتن پشتوانه علمی و منابع انسانی متخصص منجر به اجرای نادرست و از بین رفتن اثربخشی آن خواهد شد لذا دفتر نظارت بر استاندارد معیارهای مصرف انرژی و محیط زیست، سازمان ملی استاندارد ایران با همکاری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و انجمن احتراق ایران اقدام به برگزاری اولین دوره آموزشی کارشناس سیستم احتراق دیگ و مشعل موتورخانه و دورة آموزشی تکنسین سیستم احتراق دیگ و مشعل موتورخانه در روزهای 1 و 2 و 3 و 4 آبان ماه در محل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران نمود.





بنا به درخواست متقاضیان این دوره‌ها مجدداً تکرار خواهد گردید. لذا علاقمندان به تکرار دوره‌ها می‌توانند با شماره‌های 02156276315 مرکز محلی آزمون و تحقیقات سیستمهای گرمایشی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و یا 0256276631 اداره کل آموزشهای تخصصی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران تماس حاصل نمایند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;